Παρασκευή, 14 Μαΐου, 2021

Αγωνιστικές Κινήσεις Εκπαιδευτικών: «Ταξικό μίσος από την κυβέρνηση για τα παιδιά του λαού!»

Αγωνιστικές Κινήσεις Εκπαιδευτικών: «Ταξικό μίσος από την κυβέρνηση για τα παιδιά του λαού!»

Oι Αγωνιστικές Κινήσεις Εκπαιδευτικών κάνουν λόγο για «Ταξικό μίσος από την κυβέρνηση για τα παιδιά του λαού!». Η ανακοίνωση:

Ταξικό μίσος από την κυβέρνηση για τα παιδιά του λαού!

Μετά από 6 μήνες κλειστά σχολεία επιμένουν στη μείωση εισακτέων και «σκέφτονται αν θα γίνουν προαγωγικές»!

Οι εκπαιδευτικοί έχουμε υποχρέωση να αγωνιστούμε με και για τους μαθητές μας:

Να προαχθούν όλες και όλοι χωρίς εξετάσεις – να καταργηθεί η βάση εισαγωγής και η μείωση εισακτέων – γενναία αύξησή τους

Όχι δεν είναι απλό θράσος. Όχι δεν είναι κυβερνητικό λάθος. Η επιμονή της κυβέρνησης στην εφαρμογή της βάσης εισαγωγής και της μείωσης εισακτέων αλλά και η συνεχής παράταση της συζήτησης γύρω από τις προαγωγικές/απολυτήριες εξετάσεις (όπου, όπως διαρρέεται «εξετάζονται τρία σενάρια») και την συνακόλουθη εφαρμογή της Τράπεζας Θεμάτων, αποτελούν δείγμα της μανίας της να προχωρήσει αποφασιστικά την επίθεσή της στα παιδιά του λαού και της εργατικής τάξης.

Ο θίασος παίζει το έργο «όλα πήγαν καλά στην τηλε-εκπαίδευση». Έξι μήνες κλειστά σχολεία, έξι μήνες όπου ούτε οι πιο βαθιές συστημικές φωνές δεν μπορούν να κρύψουν τη διαλυτική κατάσταση που επέφερε η τηλε-«εκπαίδευση» στους μαθητές.

Ο υφυπουργός ΥΠΑΙΘ δήλωσε ότι στην τηλεκπαίδευση είναι «σαν να μιλάς σε τοίχο» (https://www.alfavita.gr/ekpaideysi/344368_syrigos-gia-tilekpaideysi-den-mporei-na-synehistei). Η απόλυτα συστημική «Καθημερινή» βασιζόμενη σε έρευνα αντίστοιχης βρετανικής αποδεικνύει ότι «η τηλεκπαίδευση βλάπτει τη μελέτη» (https://www.kathimerini.gr/world/561270847/i-tilekpaideysi-vlaptei-ti-meleti/). Η ίδια εφημερίδα παραδέχεται ότι έρευνά του ΑΠΘ δείχνει ότι 3 στους 4 μαθητές «δήλωσαν ότι έχουν εμπεδώσει λίγο ή και καθόλου την ύλη που διδάχθηκε στα τηλεμαθήματα». Και ότι κυριαρχούσαν το άγχος, η ψυχική εξάντληση, η ρουτίνα, η θλίψη  (https://www.kathimerini.gr/society/561247486/agchos-thlipsi-roytina-diaspasi-prosochis-sta-tilemathimata/). Ενώ η Deutsche Welle σε άρθρο της παραδέχεται ότι «Η Γερμανία εγκαταλείπει τα παιδιά που προέρχονται από οικογένειες με χαμηλό μορφωτικό επίπεδο. Η επί εβδομάδες εξ αποστάσεως διδασκαλία επιδεινώνει τις κοινωνικές ανισότητες». (https://www.dw.com/el/η-πανδημία-καταστροφική-για-την-εκπαίδευση/a-56299740).

Βέβαια όλα αυτά τα ζήσαμε και τα ζούμε οι εκπαιδευτικοί. Τα ξέρουμε από πρώτο χέρι. Έχει όμως ενδιαφέρον ότι αυτή την πραγματικότητα που βοά, δύσκολα μπορούν να την κρύψουν… Και αν μπορεί ακόμα να πουλάει η υπουργική ομάδα το παραμύθι ότι όλα πήγαν καλά, ήταν γιατί σε όλη αυτή την επίθεση της τηλε-«εκπαίδευσης» είχαν την πρόθυμη βοήθεια από τη συνδικαλιστική ηγεσία της συμμόρφωσης και της ήττας.

Δεν είναι αργά! ΕΚΠΑΙΔΕΥΤΙΚΟΙ, ΜΑΘΗΤΕΣ, ΓΟΝΕΙΣ να υψώσουμε τη φωνή μας για να υπερασπίσουμε τα δικαιώματα των μαθητών. Για να μην περάσει το η εξεταστική σφαγή της Τράπεζας Θεμάτων, της βάσης εισαγωγής και της μείωσης εισακτέων.

  • Να μην πληρώσει η νεολαία τις συνέπειες της πανδημίας: Προαγωγή – απολυτήριο όλων των μαθητών χωρίς εξετάσεις. Αναπροσαρμογή της ύλης για όλες τις τάξεις την επόμενη χρονιά.
  • Μείωση της ύλης των πανελλαδικών – ανατροπή της μείωσης εισακτέων – γενναία αύξησή τους – κατάργηση της βάσης εισαγωγής.
  • Κάτω ο νόμος Κεραμέως – Χρυσοχοΐδη – ΚΑΤΩ ΟΙ ΝΟΜΟΙ 4692/4763/4777.

Θέματα που ενδιαφέρουν

Αφήστε μια απάντηση

Η ηλ. διεύθυνση σας δεν δημοσιεύεται.