Ένα τετράχρονο αγοράκι θα διακομισθεί από το Αγρίνιο σε Νοσοκομείο της Πάτρας καθώς κατάπιε μικρή μπαταρία.
Το περιστατικό συνέβη το μεσημέρι σήμερα, Κυριακή 10 Μαίου 2026, στη Παραβόλα ενόσω το αγοράκι βρισκόταν στο σπίτι του.
Εγινε αντιληπτό από τους γονείς του και ο πατέρας του έδρασε άμεσα και το μετέφερε στο Νοσοκομείο συνοδεία περιπολικών.
Σύμφωνα με τις πληροφορίες, η κατάσταση του δεν εμπνέει ανησυχία.









