Ανησυχία προξενεί σε κατοίκους της περιοχής του Αγίου Γρηγορίου και του πάρκου στο Αγρίνιο η επιθετικότητα αδέσποτων σκύλων, 7-8 περί τον αριθμό.
Πρόκειται, σύμφωνα για όσα αναφέρουν στο agrinionews.gr για μεγαλόσωμα σκυλιά, τα οποία εμφανώς ορισμένοι ασυνείδητοι εγκατέλειψαν στο πάρκο…
«Τις νυχτερινές ώρες όποιος κάνει το λάθος να περάσει με το μηχανάκι είτε με αυτοκίνητο, τα σκυλιά αρχίζουν και τον κυνηγούν. Είναι επικίνδυνο να προκληθεί κάποιο ατύχημα. Υπάρχει ο φόβος να αφήνουμε τα παιδιά μας να κυκλοφορούν ελεύθερα, αφού δεν είναι λίγες οι φορές που παίρνουν στο κυνηγητό και ανυποψίαστους πολίτες. Επίσης υπάρχει και το θέμα της δημόσιας υγιεινής, αφού σε πολλές πολυκατοικίες εδώ στην γειτονιά υπάρχουν περιττώματα», τονίζουν, ζητώντας κάποια λύση, πριν σημειωθεί κάποια δυσάρεστη εξέλιξη.
Τα παραπάνω έχουν αναφερθεί στην αρμόδια υπηρεσία του Δήμου Αγρινίου, με τον αντιδήμαρχο, Πάνο Μαρνέζο, να τονίζει ότι το ζήτημα στην περιοχή με τα αδέσποτα είναι υπαρκτό και έντονο.
«Η υπηρεσία μας έχει πάει αρκετές φορές στην περιοχή, κατόπιν καταγγελιών αλλά το ζήτημα παραμένει. Την δεδομένη χρονική στιγμή, με έναν κτηνίατρο διαθέσιμο, μπορεί να γίνει συγκεκριμένος αριθμός στειρώσεων. Τις τελευταίες δύο μέρες η υπηρεσία παρενέβη σε περιπτώσεις σε Παναιτώλιο και Παπαδάτες, όλες οι καταγγελίες ελέγχονται και πρωτοκολούνται. Υπάρχει προτεραιοποίηση, άλλωστε. Σε συγκεκριμένες περιπτώσεις παρεμβαίνει Εισαγγελέας. Βέβαια, δεν είναι λίγες οι φορές που η υπηρεσία θα μεταβεί σε ένα σημείο και θα ψάχνουμε να εντοπίσουμε ένα αδέσποτο, διότι σπάνια ο καταγγέλλων παραμένει στο σημείο για να υποδείξει πού ακριβώς βρίσκεται», αναφέρει.
Σε κάθε περίπτωση, θα ήταν καλό να βρεθεί λύση, τόσο για να μην σημειωθεί κάποιος τραυματισμός οδηγού ή πεζού πολίτη όσο και για τις συνθήκες ευζωίας των συμπαθών τετραπόδων που ανεγκέφαλοι αφήνουν στο έλεος…
*Φωτογραφία αρχείου










3 Σχόλια
Και όχι μόνο το Παναιτωλιο είναι γεμάτο, από ερμιτσα (για το καλώς ήρθατε ) μέχρι τα αμπαρια (στο καλό να πάτε).
Ανεξέλεγκτη η κατάσταση που επικρατεί με τα αδέσποτα σκυλιά στις περιοχές Αγίου Ιωάννη Ρηγανά, Ερμίτσας και Παναιτωλίου.
Η κατάσταση έχει πλέον καταστεί αφόρητη: τα συνεχή και αδιάκοπα γαυγίσματα τις νυχτερινές ώρες παραβιάζουν κατάφωρα το δικαίωμά μας στην ησυχία και στην ξεκούραση, διαταράσσοντας σοβαρά την καθημερινότητά μας. Παράλληλα, ο υπερπληθυσμός των αδέσποτων ζώων προκαλεί εύλογη ανησυχία για ζητήματα δημόσιας υγείας και ασφάλειας, καθώς πολλαπλασιάζονται τα περιστατικά έντασης και ανασφάλειας στις γειτονιές μας.
Οι αρμόδιες υπηρεσίες του Δήμου αν και έχουν ενημερωθεί για τα αδέσποτα κ δεσποζομενα στο παναιτωλιο αδιαφορησαν δεν μπορούμε να κυκλοφορησουμε κάθε πρωί καθαρίζω την αυλή μου από τις ακαθαρσίες των σκύλων.