Απεβίωσε σε ηλικία 88 ετών ο συνταξιούχος φιλόλογος και πρώην λυκειάρχης Αντώνης Αντωνάκης.
Η απώλεια του προκαλεί θλίψη στο Αγρίνιο και στην εκπαιδευτική κοινότητα.
Η κηδεία του θα γίνει αύριο, Σάββατο 16/8, στις 5.30 μμ. στον Ι.Ν.Ζωοδόχου Πηγής Αγρινίου όπου η σορός θα βρίσκεται από ώρα 5:00μμ.
Η ανάρτηση του Λυκειάρχη του 6ου ΓΕΛ Λίνου Υφαντή:









