Συνελήφθη χθες το βράδυ στο Αγρίνιο ένας 47χρονος, ο οποίος κατηγορείται για βία κατά υπαλλήλων, απείθεια και φθορά ξένης ιδιοκτησίας.
Το περιστατικό σημειώθηκε όταν αστυνομικοί της ομάδας ΔΙΑΣ του Τμήματος Άμεσης Δράσης Αγρινίου εντόπισαν τον άνδρα την ώρα που προκαλούσε ζημιές σε δύο φωτιστικά δαπέδου στο δημοτικό πάρκο της πόλης, στην είσοδο του.
Μόλις ο δράστης αντιλήφθηκε την παρουσία των αστυνομικών, προσπάθησε να διαφύγει τρέχοντας και ξεκίνησε καταδίωξη του μέχρι το εκλησσάκι.
Κατά την ακινητοποίησή του, ο άνδρας προέβαλε σθεναρή αντίσταση, απωθώντας βίαια τους αστυνομικούς με τα πόδια, προκειμένου να αποφύγει τη σύλληψη.
Φωτό αρχείου










3 Σχόλια
Επιτέλους πιάσανε και κάποιον που καταστρέφει. Θα πρέπει να τον ξεσκίσουν παραδειγματικά ούτως ώστε οι επόμενοι να το σκεφτούν διπλά πριν κάνουν την ανοησία.
Απλά πράγματα αγαπητοί…σάπισμα στο ξύλο, πρόστιμο κανα 10χίλιαρο, κοινωνική εργασία ( χωρίς φαγητό, με δικά του έξοδα) κανένα χρόνο (δεν μας ενδιαφέρει αν εργαζόνταν κάπου, περαστικά) και βλέπουμε…
Θα δηλώσει τοξικομανής και ψυχασθενής και θα αφεθεί ελεύθερος να συνεχίσει το σπάσιμο.