Στις φλόγες παραδόθηκε την περασμένη νύχτα (14/5) κάδος στο Γυμνάσιο του Αγίου Κωνσταντίνου στο Αγρίνιο.
Οι αστυνομικές αρχές έσπευσαν στο σημείο ερευνώντας για τον εντοπισμό νεαρών που φέρεται να πυρπόλησαν τον κάδο απορριμμάτων στην οδό Μακρυγιάννη, δίπλα από το σχολείο.
Στο σημείο έσπευσε όχημα της Πυροσβεστικής Υπηρεσίας Αγρινίου, με τον κάδο (σ.σ. ένας ακόμα από τα «θύματα» του τελευταίου διαστήματος στην περιοχή, καθότι έχουν καεί-πυρποληθεί αρκετοί) να καταστρέφεται ολοσχερώς.










