Έπεσε σήμερα, Δευτέρα 18 Μαΐου, η αυλαία της δίκης σε δεύτερο βαθμό για την υπόθεση των παράνομων επιδοτήσεων του ΟΠΕΚΕΠΕ, με την έκδοση της απόφασης από το Τριμελές Πλημμελειοδικείο Αγρινίου.
Η υπόθεση αφορούσε κτηνοτρόφους και ιδιώτες από την ευρύτερη περιοχή του Αγρινίου, οι οποίοι κατηγορούνταν ότι εισέπρατταν παράνομα επιδόματα δηλώνοντας μέσω του ΚΥΔ Αγρινίου εκτάσεις που ανήκουν στην Ιερά Μονή Παμμεγίστων Ταξιαρχών σε Αίγιο και Κύθηρα.
Το δευτεροβάθμιο δικαστήριο έκρινε ένοχους όλους τους εμπλεκόμενους για τις κατηγορίες της χρήσης πλαστών μισθωτηρίων συμβολαίων με το Μοναστήρι, καθώς και για απάτη στρεφόμενη κατά των οικονομικών συμφερόντων της Ευρωπαϊκής Ένωσης.
Στους 37 καταδικασθέντες, δύο εξ αυτών πρώην υπάλληλοι του ΚΥΔ Αγρινίου και στην πλειονότητά τους κτηνοτρόφοι από την Δ.Ε. Στράτου, επιβλήθηκαν συνολικές ποινές φυλάκισης από 11 έως 20 μήνες, με το δικαστήριο να χορηγεί ανασταλτικό χαρακτήρα στις ποινές τους.









