Δεν σπανίζει το φαινόμενο πιτσιρίκια να βουτούν στα σιντριβάνια του Αγρινίου για λίγη δροσιά.
Δεν ενδείκνυται βέβαια η τακτική αυτή αλλά τώρα που «έσφιξαν οι ζέστες» το σκηνικό επαναλαμβάνεται για παράδειγμα στην πλατεία Δημάδη. Το απαθανάτισε συμπολίτης και το ανήρτησε στο τικ τοκ.
Θα μπορούσαν τα πιτσιρίκια να ορθώσουν αντίλογο πως πήραν «τοις μετρητοίς» την φωτογραφία της ανάρτησης του δημάρχου.
Ο Γιώργος Παπαναστασίου πάντως γνωστοποιεί πως ο Δήμος Αγρινίου διαθέτει κλιματιζόμενους χώρους σε δημοτικά κτίρια για την προστασία όλων και ιδιαίτερα των ευπαθών ομάδων.









