Ως προσωρινή είχε ανακοινωθεί η αντιδρόμηση της οδού Πάνου Σούλου στο κέντρο του Αγρινίου, όταν είχαν ξεκινήσει τα έργα ανάπλασης της Χαριλάου Τρικούπη, τον περασμένο Οκτώβριο. Καθώς όμως με το κυκλοφοριακό μέτρο δεν άρθηκε, με τη λήξη των έργων, έχουν προκληθεί εύλογες απορίες.
Το αρχικό πλάνο βασιζόταν στο ότι η αντιδρόμηση θα εξυπηρετούσε στην αποσυμφόρηση των παρακείμενων οδών που λόγω των εργασιών επιβαρύνονταν, ωστόσο πλέον στην «εξίσωση» φαίνεται πως έχουν μπει νέα δεδομένα.
Οι εργασίες έχουν ολοκληρωθεί ωστόσο η αντιδρόμηση παραμένει. Και φαίνεται ότι ο προσανατολισμός της δημοτικής αρχής είναι να μετατραπεί από προσωρινή σε μόνιμη καθώς «δεν εξυπηρετεί κάπου η επαναφορά της πρώτερης κατάστασης», σύμφωνα με τον Γ.Γ. του Δήμου, Δημήτρη Τζιώλη.
Με δεδομένο ότι το Σχέδιο Βιώσιμης Αστικής Κινητικότητας προβλέπει πεζοδρόμηση και του τμήματος της οδού Ανδρέα Παναγοπούλου από την συμβολή της Σούλου μέχρι την συμβολή με την Τρικούπη, φαντάζει ως μόνη επιλογή η διατήρηση των υφιστάμενων κυκλοφοριακών ρυθμίσεων.
Το ζήτημα που προκύπτει ωστόσο και για το οποίο η δημοτική αρχή επεξεργάζεται πιθανές λύσεις αφορά το τέρμα της οδού Σούλου. Ο δρόμος καταλήγει σε συμβολή με την οδό Αγίων Αναρύρων, εκεί όπου δημιουργείται ένα ζήτημα καθότι τα οχήματα κινούνται τόσο από την Σούλου προς την πλακοστρωμένη Αναστασίου Παναγοπούλου (ώστε να βγουν στην Χαριλάου Τρικούπη) καθώς και από τις Παπακώστα-Αλεξοπούλου προς την Αγίων Αναργύρων που επίσης καταλήγει στην Τρικούπη. Σε αρκετές περιπτώσεις προκαλούνται προβλήματα στο σημείο που εντείνονται από παράνομες σταθμεύσεις.
Ως προς το κομμάτι αυτό, η σκέψη που υπάρχει είναι να προβεί ο Δήμος σε διαπλάτυνση στο σημείο. Για το λόγο αυτό βρίσκεται σε συζητήσεις με ιδιοκτήτη έκτασης επί της συμβολής, ώστε να να περάσει ένα τμήμα στην κυριότητα του Δήμου για να προχωρήσει η παρέμβαση.
5 Σχόλια
Θα μας απαντήσει η δημοτική αρχή αν η Τάσου Παναγόπουλου στην οποία καταλήγει όλο αυτό το χάος είναι δρόμος ήπια κυκλοφορίας ή όχι;
Αν στο Σχέδιο Βιώσιμης Αστικής Κινητικότητας προβλέπεται πεζοδρόμηση της Παναγοπούλου από Σούλου μέχρι Χ. Τρικούπη τότε το τμήμα της Τρικούπη από Σούλου έως Μακρή θα αποκλειστεί από την κυκλοφορία οχημάτων αφού θα περικλείεται από πεζόδρομους. Οπότε τίθεται το ερώτημα:Γιατί αναπλάστηκε ο δρόμος αυτός που κάποια στιγμή θα καταστεί μη προσβάσιμος για τα οχήματα και δεν τον μετέτρεψαν απευθείας σε πεζόδρομο εξοικονομώντας τα χρήματα της πρόσφατης ανάπλασης;
Αφού λοιπόν πρόκειται να γίνουν αυτοί οι πεζόδρομοι τότε οι έξυπνες διαβάσεις και το φανάρι στην συμβολή Χ.Τρικουπη και Μακρή τι χρειάζονται;
Κυκλοφοριακή μελέτη =ότι γουστάρει ο δήμαρχος κ ο γενικός γραμματέας.
41%
ΥΓ: Μόλις ανάψει το φανάρι στην Χαρίλαου Τρικούπη κ Μάκρη θα γελάσουμε πολύ
Τί θα γίνει με την προσωρινή αντιδρόμηση της Π. Σούλου τώρα που τελείωσε το έργο; Γιατί δεν επανέρχεται στην προηγούμενη κατάσταση η Π. Σούλου; Η Αναστασίου Παναγόπουλου που ανάπλασε πριν μερικά χρόνια η ίδια δημοτική αρχή, δεν είναι ήπιας κυκλοφορίας δρόμος, από τη στιγμή που είναι στρωμένη με κυβόλιθους; Πώς θα μονιμοποιήσει την εκτροπή σε αυτήν όλης της κίνησης του κέντρου; Θα την ξηλώσει να την κάνει πάλι ασφαλτοστρωμένη; Είναι πάνω από το νόμο η δημοτική αρχή;