Μαθητές του Κέντρου Διημέρευσης «Ηλιαχτίδα», επισκέφθηκαν το Κοινωνικό Ιατρείο του Δήμου Αγρινίου, σήμερα, Πέμπτη 28 Μαΐου, προκειμένου να πραγματοποιήσουν δωρεάν οδοντιατρικό έλεγχο, ο οποίος διενεργήθηκε από εθελοντή οδοντίατρο του Οδοντιατρικού Συλλόγου Αγρινίου.
Ο γιατρός υποδέχθηκε με ιδιαίτερη αγάπη και ευαισθησία τα παιδιά, προσφέροντάς τους φροντίδα και προσοχή καθ’ όλη τη διάρκεια της επίσκεψης.
Παρούσα ήταν και η αρμόδια Αντιδήμαρχος της Διεύθυνσης Κοινωνικής Προστασίας και Δημόσιας Υγείας, κα Γεωργία Μπόκα, η οποία αγκάλιασε τα παιδιά και συνομίλησε με τους υπεύθυνους συνοδούς για το σημαντικό έργο που επιτελεί το Κοινωνικό Ιατρείο και Οδοντιατρείο του Δήμου, καθώς και για τη σημασία της πρόληψης και του τακτικού οδοντιατρικού ελέγχου μέσω της πολύτιμης προσφοράς των εθελοντών του Οδοντιατρικού Συλλόγου Αγρινίου.
Οι μαθητές, εμφανώς χαρούμενοι και συγκινημένοι, ευχαρίστησαν θερμά τον γιατρό, τραγουδώντας του ένα τραγούδι, ενώ τον αγκάλιασαν και τον χειροκρότησαν με ενθουσιασμό.











