Στο Νοσοκομείο Αγρινίου μεταφέρθηκε δικυκλιστής που τραυματίστηκε σε τροχαίο που συνέβη το απόγευμα της Δευτέρας (18/5) .
Το ατύχημα σημειώθηκε στη συμβολή των οδών Κατράκη και Αρακύνθου όπου, υπό συνθήκες που διερευνώνται, η μοτοσικλέτα μεγάλου κυβισμού που οδηγούσε συγκρούστηκε με ΙΧ αυτοκίνητο το οποίο οδηγούσε μια γυναίκα.
Από τη σύγκρουση ο δικυκλιστής τραυματίστηκε στο χέρι ενώ καθοριστικό ρόλο στην αποφυγή σοβαρότερων τραυματισμών έπαιξε το γεγονός ότι φορούσε προστατευτικό κράνος.
Για τα ακριβή αίτια του ατυχήματος διενεργεί έρευνα η Τροχαία Αγρινίου.











