Στην σύλληψη ενός 17χρονου και ενός 22χρονου προχώρησαν αστυνομικού της Δίωξης Ναρκωτικών το χθεσινό απόγευμα (19/8) στο Αγρίνιο.
Οι δύο νεαροί στη θέα των αστυνομικών που επρόκειτο να προχωρήσουν σε διενέργεια ελέγχου τα έχασαν. Ο ένας εξ αυτών πέταξε ένα μισοκαπνισμένο τσιγάρο με μείγμα καπνού-κάνναβης, ωστόσο έγινε αντιληπτός.
Αργότερα, παρέδωσαν οικειοθελώς και οι δύο από τις οικίες τους μικροποσότητες (2,6 και 0,8 γρ.) κάνναβης και ηλεκτρονική ζυγαριά ακριβείας.
Σε βάρος τους έχει σχηματιστεί δικογραφία για κατοχή ναρκωτικών.









