Από αστυνομικούς της ομάδας ΔΙ.ΑΣ συνελήφθη ένας 23χρονος στο Αγρίνιο το απόγευμα της Τετάρτης 27 Αυγούστου.
Ο νεαρός, που ήταν συνοδηγός σε αυτοκίνητο, φέρεται να είχε στην κατοχή του μικροποσότητα κοκαΐνης που παρέδωσε στην Αστυνομία.
Ακολούθως έδωσε και συσκευασία με 5,5 γραμμάρια ακατέργαστης κάνναβης.
Ο νεαρός συνελήφθη από αστυνομικούς της ομάδας ΔΙ.ΑΣ. και σε βάρος του σχηματίστηκε η σχετική δικογραφία.









