Συλλυπητήρια ανακοίνωση για τον θάνατο της ιατρού του Νοσοκομείου Αγρινίου, Κωνσταντίνας Κανάτα, που έφυγε από την ζωή στα 51 της χρόνια εξέδωσε η Ένωση Νοσοκομειακών Ιατρών Αιτωλοακαρνανίας. Η ανακοίνωση:
Με μεγάλη θλίψη πληροφορηθήκαμε τον απρόσμενο θάνατο της συναδέλφισσάς μας Κανάτα Κωνσταντίνας, που διετέλεσε επί σειρά ετών ακτινολόγος στο ακτινοδιαγνωστικό τμήμα του ΓΝ Αγρινίου με ήθος, αυταπάρνηση και ανιδιοτέλεια, προσφέροντας πολύτιμο έργο στους ασθενείς, στους συναδέλφους της και στο Νοσοκομείο.
Το Δ.Σ της Ένωσης Νοσοκομειακών Ιατρών Αιτωλοακαρνανίας εκφράζει τα ειλικρινή του συλλυπητήρια στους συγγενείς και τους οικείους της.
Για το Δ.Σ.
Ο Πρόεδρος Η Γραμματέας
Αραβανής Μάκης Σαββιδάκη Ειρήνη









