Δύο άτομα συνελήφθησαν, χθες τα ξημερώματα, στο Αγρίνιο και κατηγορούνται για κλοπή κατά συναυτουργία.
Πρόκειται για 24χρονο και 16χρονο σε βάρος των οποίων οι αστυνομικοί της Υποδιεύθυνσης Δίωξης και Εξιχνίασης Εγκλημάτων Αγρινίου σχημάτισαν τη σχετική δικογραφία.
Οι δυο τους αποπειράθηκαν να αφαιρέσουν το ντεπόζιτο βάρκας, που φυλάσσονταν σε περιφραγμένο οικόπεδο.
Όταν οι κατηγορούμενοι έγιναν αντιληπτοί από τον ιδιοκτήτη της βάρκας τράπηκαν σε φυγή και εγκατέλειψαν στον τόπο της κλοπής ένα αυτοκίνητο, στο εσωτερικό του οποίου βρέθηκε και κατασχέθηκε ένα κινητό τηλέφωνο.









