Παρασκευή, 3 Ιουλίου, 2020

Aγρίνιο: “στάση αναμονής” στον εμπορικό κόσμο για τις πεζοδρομήσεις

“Η εφαρμογή των ρυθμίσεων αποτελεί μία χρήσιμη προσομοίωση για τις οριστικές πεζοδρομήσεις  ώστε να αξιολογηθεί η κατάσταση και μέσω διαβουλεύσεων να λυθούν τα όποια προβλήματα προκύψουν”,αναφέρει ο πρόεδρος του Εμπορικού Συλλόγου.

Θέμα των ημερών στο δημόσιο διάλογο του Αγρινίου αποτελεί το ευρύ φάσμα πεζοδρομήσεων και των αντίστοιχων κυκλοφοριακών ρυθμίσεων που τέθηκαν σε εφαρμογή από  χθες στο κέντρο της πόλης.

Μπορεί οι πεζοδρομήσεις να μην συνοδεύονται από αντίστοιχες εργασίες (δεν προβλέπεται να ξεκινήσουν εντός του 2020) ωστόσο επήλθε μια μεγάλη αλλαγή στο κέντρο για την οποία διίστανται οι απόψεις όπως φαίνεται ακόμη και στις συζητήσεις στα social media.

Θυμίζουμε πως έγινε πλήρη πεζοδρόμηση των οδών που περιβάλλουν την κεντρική πλατεία , επέκταση πεζοδρόμησης της οδού Παπαστράτου από διασταύρωση με οδό Σπ. Τσικνιά   έως οδό Δημοτσελίου καθώς  και πεζοδρόμηση του άνω τμήματος της πλατείας 28ης Οκτωβρίου (Καραπανέικα).  Ειδικά για την περίπτωση της Βότση εκφράζονται πολλές απορίες από τους  πολίτες.

Η  άποψη του εμπορικού κόσμου για το ζήτημα έχει βέβαια ιδιαίτερη σημασία ενώ είναι γνωστό πως οι εκπρόσωποι του στο παρελθόν είχαν εκφραστεί με μεγάλη επιφύλαξη και προβληματισμό για το μέτρο

Για το ζήτημα ρωτήθηκε από το agrinionews.gr o πρόεδρος του Εμπορικού Συλλόγου Παναγιώτης Μπεσίνης που επεσήμανε πως αναφορικά με την κυκλοφοριακή μελέτη ο Σύλλογος είχε εξ’ αρχής εκφράσει άλλη άποψη η οποία δεν έγινε δεκτή από το Δημοτικό Συμβούλιο

« Η μελέτη ήταν επέκταση αυτής από εποχής Σώκου και από τότε έχουν αλλάξει πολλά πράγματα στην πόλη, όπως η θέση του Νοσοκομείου ή δημόσιων υπηρεσιών. Ο Εμπορικός Σύλλογος θεωρεί ότι χρειάζονται νέες μετρήσεις και μελέτες. Από εκεί και έπειτα δεν είναι σε καμία περίπτωση εναντίον των πεζοδρομήσεων ωστόσο χρειάζονται αντικειμενικές εκτιμήσεις γιατί η όποια πεζοδρόμηση από μόνη της δεν προσφέρει λύση σε όλα τα προβλήματα. Η εφαρμογή των ρυθμίσεων αποτελεί μία χρήσιμη προσομοίωση για τις οριστικές πεζοδρομήσεις  ώστε να αξιολογηθεί η κατάσταση και μέσω διαβουλεύσεων να λυθούν τα όποια προβλήματα προκύψουν. Ο Σύλλογος τηρεί στάση αναμονής καθώς οι πεζοδρομήσεις δεν πρέπει να είναι δυσανάλογες του μεγέθους της πόλης, πόσο μάλλον όταν αυτή είναι “προβληματική” ως προς τη ρυμοτομία της, όπως το Αγρίνιο”, αναφέρει ο κ. Μπεσίνης.

Θέματα που ενδιαφέρουν

5 Σχόλια

  1. ΑΝΩΝΥΜΟΣ

    Ούτε η Αναστασιάδη μέχρι τη Μπαιμπά πρέπει να κλείσει.

  2. Georgia

    Η ρυμοτομια του Αγρινίου δυστυχώς πράγματι , δεν προσφέρεται για εκτεταμένες πεζοδρομησεις. Η πεζοδρομηση της οδου Βοτση θα δημιουργησει αρκετα προβλήματα. Επίσης η πεζοδρόμηση του ανω τμηματος της πλατείας Καραπανέϊκα θα κλεισει την προσβαση αρκετων οχηματων απο την οδο Γοργοποταμου που χρησιμοποιούσαν την οδό Κακαβιας,. Αντ΄ αυτου θα πρεπει να κάνουν την διαδρομη δεξια προς Θεοτοκοπούλου και ακολουθως αριστερα προς Ι Σταϊκου “μπλοκάροντας” ουσιαστικά, λογω αυξημενης κίνησης, αυτους που κατεβαινουν απο την οδο Παναιτωλικου εναν δρομο ο οποιος εχει κίνηση καθως αποτελει είσοδο προς το κεντρο απο την περιμετρικη οδό αλλά και απο τις περιοχες που βρισκονται ανατολικα της οδου Καρπενησίου.

  3. Ανώνυμος

    ΔΕΝ ΥΠΑΡΧΕΙ ΚΑΝΕΝΑΣ ΛΟΓΟΣ ΝΑ ΚΥΚΛΟΦΟΡΟΥΝ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΑ ΣΤΟ ΚΕΝΤΡΟ ΤΗΣ ΠΟΛΗΣ.ΤΟ ΠΑΡΚΙΝΓΚ ΤΩΝ ΠΡΩΗΝ ΣΦΑΓΕΙΩΝ ΕΙΝΑΙ ΤΕΡΑΣΤΙΟ ΚΑΙ ΑΠΕΧΕΙ ΜΟΛΙΣ ΠΕΝΤΕ ΛΕΠΤΑ ΑΠΟ ΤΟ ΚΕΝΤΡΟ.

  4. ΑΝΩΝΥΜΟΣ

    Αφού θέλανε να κάνουν αυτό να κλείσουν δηλ. το κέντρο γιατί δεν το κάνανε από Σεπτέμβριο -Οκτώβριο να αφήσουν την αγορά να δουλέψει .Δεν προλάβανε να ανοίξουνε τα μαγαζιά καλά- καλά και κλείσαμε τους δρόμους. Αλλά αυτά τα έργα είναι χρήματα που πήρε ο Δήμος από το ΕΣΠΑ για να δείξει ότι κάνει έργα.Όπως τα ηλεκτρικά ποδήλατα όπως τα ηλιακά παγκάκια που ετοιμάζονται. Όπως η ηλιακοί κάδοι που τοποθετήθηκαν και τους έχουν ήδη διαλύσει . Και έχουμε το ρημάδι το πάρκο και το έχουμε αφήσει στη τύχη του που θα έπρεπε να το είχαμε φτιάξει ΧΘΕΣ.

Αφήστε μια απάντηση

Η ηλ. διεύθυνση σας δεν δημοσιεύεται.