Κύριο αίτημα της συγκέντρωσης η “άμεση κατάργηση όλων των ΠΝΠ και των αντιλαϊκών νόμων που πάρθηκαν εν μέσω πανδημίας”.Σε νέα συγκέντρωση διαμαρτυρίας στην κεντρική πλατεία του Αγρινίου προχώρησαν εκπαιδευτικοί , σήμερα Τρίτη 9/6/2020 το πρωί, εκφράζοντας την αντίθεσή τους στο νέο εκπαιδευτικό νομοσχέδιο.
Κύριοι ομιλητές της εκδήλωσης ήταν ο πρόεδρος της Β’ ΕΛΜΕ Γιώργος Κατσίφας, η ειδική γραμματέας του Συλλόγου Εκπαιδευτικών Πρωτοβάθμιας Αγρινίου-Θέρμου Μάρθα Σαράκη και εκ μέρους της Ένωσης Συλλόγων Γονέων Γιώργος Αλεξόπουλος.
Ο κ. Κατσίφας χαιρέτισε το γεγονός ότι στην περιοχή ευθύνης της Β’ ΕΛΜΕ δεν εφαρμόζεται βιντεοσκόπηση μετά από απόφαση των εκπαιδευτικών ενώ σημείωσε ότι πολλοί μαθητές με απλή υπεύθυνη δήλωση σταμάτησαν μαθήματα. “Τα σχολεία άνοιξαν για να πάνε απλώς οι εκπαιδευτικοί”, ανέφερε.
Από την πλευρά του σε δηλώσεις του ο πρόεδρος του Συλλόγου Δασκάλων Αγρινίου Ηλίας Παπαχρήστος υποστήριξε ότι γονείς και εκπαιδευτικοί αντιδρούν σε αυτό το νομοσχέδιο που ανατρέπει το δημόσιο αγαθό της παιδείας. “Οδηγείται σε ιδιωτικοποίηση η παιδεία και σε κατηγοριοποίηση με βάση την οικονομική κατάσταση των οικογενειών. Το νομοσχέδιο δεν πάει προς τα μπρος την παιδεία αλλά αντίθετα υπάρχουν ελάχιστα σημεία που κάνουν αυτό το πράγμα. Ελπίζουμε μέχρι τελευταία στιγμή μέσω κινητοποιήσεων και επιστολών σε βουλευτές να μην περάσει”, υποστήριξε.
Σημειωτέον πως οι πρόεδροι των ΕΛΜΕ συναντήθηκαν χθες Δευτέρα στην Αθήνα. Συνάντηση στην οποία και αποφασίστηκε να ζητηθεί η άμεση απόσυρση του νομοσχεδίου ώστε να ξεκινήσει από την αρχή ένας πραγματικός διάλογος. Η δεύτερη απόφαση της συνάντησης αφορά το ζήτημα της χρήσης καμερών στις σχολικές αίθουσες, η οποία κατά τους εκπαιδευτικούς αντιβαίνει το άρθρο 35 της ευρωπαϊκής Αρχής Προστασίας Δεδομένων.
6 Σχόλια
ΠΡΕΠΕΙ ΝΑ ΣΕΒΟΜΑΣΤΕ ΤΟ ΕΡΓΑΖΟΜΕΝΟΥΣ ΠΟΥ ΑΠΕΡΓΟΥΝ………….ΑΛΛΟΙ ΧΑΝΟΥΝ ΧΡΗΜΑΤΑ ΚΑΙ ΔΙΕΚΔΙΚΟΥΝ ΚΑΙ ΑΛΛΟΙ ΓΛΕΙΦΟΥΝ ΚΑΙ ΚΕΡΔΙΖΟΥΝ ΧΡΗΜΑΤΑ !!!!!!1 CHRISTOS
Κάποιοι επειδή είναι σε μόνιμες διακοπές, ας μην κρίνουν εξ ιδίων τα αλλότρια.
Δεν περίμενε κανείς κάτι παραπάνω από τους υπερασπιστές της κυβέρνησης…θεωρούν, ότι επειδή εργάζεσαι ότι δεν πρέπει να μιλάς για τα εργασιακά που σε αφορούν…επιστροφή στον μεσαίωνα λοιπόν…πρώτοι οι γονείς θα έπρεπε να αντιδρούν σε αυτό το πολυνομοσχέδιο γιατί κατηγοριοποιούνται τα σχολεία,θα μετακινούνται μαθητές σε όμορα σχολεία και κυρίως αυξάνονται οι μαθητές στην τάξη..όταν ο γονιός ψάχνει για φροντιστήριο με λίγα παιδιά δεν τον νοιάζει εάν στο δημόσιο σχολείο είναι με άλλα 25…
κάποιοι “άριστοι” βλέπουν απαξιωτικά την δημόσια παιδεία και κυρίως ως parking για τα παιδιά τους…
Όταν απαξιώνεις την δημόσια παιδεία με ένα πολυνομοσχέδιο τότε το μόνο σίγουρο είναι ότι οι γονείς, θα βάλουν πιο βαθιά το χέρι στην τσέπη για να βοηθήσουν τα παιδιά τους…τι καλύτερο από το να είναι λίγα τα παιδιά στην τάξη…αλλά οι “άριστοι” έχουν την ευκολία να κρίνουν αλλά δεν θέλουν να κριθούν… τους είναι πιο εύκολο να βάζουν συγγενείς και φίλους σε θέσεις αλλάζοντας νόμους όταν δεν έχουν τα προσόντα…
Η ημιμάθεια είναι χειρότερη από την αμάθεια….σχολιάζουν για διακοπές όταν δεν γνωρίζουν για την σύγχρονη και ασύγχρονη εκπαίδευση…στην περίοδο της καραντίνας οι εκπαιδευτικοί εργαζόταν από το σπίτι ανεβάζοντας ασκήσεις σε ψηφιακές πλατφόρμες του υπουργείου(όπως ακριβώς τους ζητήθηκε…)αυτό γινόταν και σε άλλους τομείς του δημοσίου και ιδιωτικού τομέα.Η ανάγκη όμως να υπερασπιστούν την κυβέρνηση ξεπερνά και το καλό της δημόσιας παιδείας…
Εαν πρόσεχαν την παιδεία οσο τα ΜΜΕ θα ειχαν λυθεί πολλα προβλήματα…δωρακια σε ανύπαρκτα sites,σε ιστοσελίδες του εξωτερικού στα πλαίσια του “Μένουμε ασφαλείς”…το πάρτυ συνεχίζεται μετα απο 4,5 χρόνια