Στη σύλληψη ενός 17χρονου προχώρησαν χθες 29 Μαΐου 2026 αστυνομικοί στο Αγρίνιο.
Ο νεαρός, παρότι ανήλικος, είχε καταδικαστεί σε 14 μήνες φυλάκισης για παράβαση της νομοθεσίας περί όπλων.
Εντοπίστηκε από αστυνομικούς της ομάδας ΔΙΑΣ, οι οποίοι και προχώρησαν στη σύλληψή του.









