Έναν 40χρονο άνδρα συνέλαβαν τον περασμένο βράδυ αστυνομικοί της ΟΠΚΕ της Υποδιεύθυνσης Δίωξης και Εξιχνίασης Εγκλημάτων Αγρινίου.
Η σύλληψη έγινε επί της Ε.Ο. Αντιρρίου-Ιωαννίνων, στο Αγρίνιο, και σε βάρος του σχηματίστηκε δικογραφία για απείθεια, επικίνδυνη οδήγηση, παραβάσεις του Κώδικα Οδικής Κυκλοφορίας και παράβαση της νομοθεσίας περί όπλων.
Αναλυτικότερα, ο εν λόγω άνδρας οδηγώντας αυτοκίνητο δεν συμμορφώθηκε σε σήμα στάσης των αστυνομικών για έλεγχο ενώ ανέπτυξε ταχύτητα πραγματοποιώντας επικίνδυνους ελιγμούς, με αποτέλεσμα να υφίσταται κίνδυνος για τους λοιπούς χρήστες της οδού.
Ο οδηγός ακινητοποιήθηκε και συνελήφθη μετά από καταδίωξη ενώ αρνήθηκε να επιδείξει στοιχεία των εγγράφων του (ταυτότητα και στοιχεία κυκλοφορίας του οχήματος του).
Σε σωματική έρευνα εξάλλου που του ενήργησαν οι αστυνομικοί βρήκαν στην κατοχή του και κατέσχεσαν ένα μεταλλικό αναδιπλούμενο μαχαίρι.










1 Σχόλιο
Γιατί όλοι αυτοί να επιτρέπεται να ζουν ανάμεσα μας; Δεν το καταλαβαίνω.