Εντοπίστηκαν οι νεαροί που αναστάτωσαν το κέντρο του Αγρινίου προ ημερών.
Από τους αστυνομικούς της Υποδιεύθυνσης Δίωξης και Εξιχνίασης Εγκλημάτων σχηματίσθηκε δικογραφία σε βάρος τριών ατόμων για φθορά ξένης ιδιοκτησίας κατά συναυτουργία. Η δικογραφία θα υποβληθεί στον αρμόδιο Εισαγγελέα Πρωτοδικών Αιτωλοακαρνανίας.
Η Αστυνομία αξιοποιώντας υλικό και πληροφορίες ταυτοποίησε τους τέσσερις νεαρούς που εμπλέκονται στους βανδαλισμούς που προκάλεσαν οργή στην τοπική κοινωνία.
Τρεις εξ αυτών, δυο 17χρονοι και ένας 18χρονος, παρουσιάστηκαν στο τμήμα και φέρονται να παραδέχθηκαν τις κατηγορίες.
Υποστήριξαν πως εκείνο το βράδυ ήταν σε κατάσταση μέθης και πως θα πληρώσουν τις ζημιές, που εκτιμώνται στο ποσό των 500 ευρώ.
Θυμίζουμε πως οι νεαροί προκάλεσαν, την Κυριακή 19/10, φθορές σε έξι καλάθια απορριμμάτων και μια ζαρτινιέρα που ήταν εγκατεστημένα σε κεντρικούς πεζόδρομους της πόλης.










3 Σχόλια
θα πληρώσουν τις ζημιές, επιπροσθέτως άλλα 500 πρόστιμο στο κάθε τσογλανάκι και 5-10 σφαλιάρες προκαταβολή για μελλοντικά….διότι είναι σίγουρο ότι θα το ξανακάνουν…
Αυτούς που χαλάσανε τα δένδρα στα τραίνα θα τους βρείτε ποτέ; Τόσες κάμερες έχει
Αστείο φυσικά το πρόστιμο. Δεν αποτρέπει τέτοιου είδους ενέργειες και από άλλους που θα μπουν στον πειρασμό να καταστρέψουν περιουσίες δημόσιες ή ιδιωτικές.