«Προς Θεού, δεν είμαστε τραμπούκοι. Δεν έγιναν έτσι τα πράγματα όπως μεταδόθηκαν».
Με τη φράση αυτή η σύζυγος του άνδρα που κατηγορείται για επεισόδιο σε σχολείο του Αγρινίου δίνει άλλη εκδοχή για το περιστατικό που προκάλεσε συζητήσεις σήμερα στην πόλη.
Εκδοχή διαφορετική από τα περιγραφόμενα στο αστυνομικό δελτίο το οποίο αναφέρει πως σχηματίσθηκε δικογραφία για πρόκληση σωματικών βλαβών, απειλή, φθορά ξένης ιδιοκτησίας και διατάραξη της λειτουργίας εκπαιδευτικού ιδρύματος σε βάρος ενός ημεδαπού άνδρα.
Το αστυνομικό δελτίο υποστηρίζει πως ο άνδρας εισήλθε στο γραφείο εκπαιδευτικού σε σχολικό συγκρότημα και αφού απείλησε την εκπαιδευτικό, στη συνέχεια της εκσφενδόνισε ένα μπουκάλι με νερό χτυπώντας την στο κεφάλι. Προκλήθηκαν επίσης φθορές σε έγγραφα και πληκτρολόγιο.
Σύμφωνα με τη γυναίκα ουδέποτε ο σύζυγος της εκσφενδόνισε μπουκάλι με νερό και δεν προκάλεσε φθορές. Δεν είχε άλλωστε νερό μαζί του…
Σύμφωνα με όσα περιγράφει, ο άνδρας εισήλθε αναστατωμένος στο γραφείο της διευθύντριας και ανήσυχος για την απουσία του γιού του. Δεν ήξερε που βρισκόταν και αυτό τον άγχωσε. Αλλά οι πράξεις του πολύ απέχουν από όσα περιγράφονται στην αστυνομική ανακοίνωση.
Αλλά γιατί δεν γνώριζε για την απουσία του γιού του; Σύμφωνα με τα περιγραφόμενα της συζύγου-μητέρας, το σχολείο είχε στείλει email το πρωί πως το τμήμα του παιδιού θα σχόλαγε στις 13:15. Το είδαν οι γονείς. Στη διάρκεια της ημέρας όμως εστάλη νέο email πως το τμήμα θα σχολάσει στις 12.25 λόγω κενού. Αυτό δεν το είδαν οι γονείς. Λογικό. Δουλεύουν οι άνθρωποι, δεν είναι πάνω από ένα κινητό…
Ο μαθητής καθώς σχόλασε στις 12.25 δεν μπορούσε να επικοινωνήσει με τους γονείς του καθώς δεν φέρει μαζί του το κινητό στο σχολείο. Εφαρμόζει τα μέτρα…Υποστηρίζει η μητέρα του πως πήγε στην αίθουσα των εκπαιδευτικών και ζήτησε να επικοινωνήσει αλλά δεν εξυπηρετήθηκε. Εν τέλει μετέβη-παρέα με φίλους του-στο σπίτι της γιαγιάς του.
Ο πατέρας του ωστόσο πήγε στο σχολείο την προκαθορισμένη ώρα (1:15) και όταν αντελήφθη πως όλοι οι μαθητές αποχώρησαν και ο γιος του δεν ήταν πουθενά αναστατώθηκε. Eργαζόμενη στο κυλικείο του επιβεβαιώσε πως όλοι οι μαθητές αποχώρησαν και τότε έσπευσε στο γραφείο της διευθύντριας.
Αναστατωμένος-αγχωμένος ήταν και στην κουβέντα διαφωνία προέκυψε. Υποστηρίζει πως η διευθύντρια του είπε πως το σχολείο έπραξε τα δέοντα, ενημέρωσε και δεν έχει άλλη ευθύνη, αν θέλει να υποβάλλει μήνυση. Υποστηρίζει πως δεν πέταξε νερό αλλά αυτό έπεσε από τα χέρια της διευθύντριας πάνω στην ταραχή της. Η ένταση του προκλήθηκε από το άγχος του για το μοναχοπαίδι του, αυτο δεν το αρνείται…
Τα ανωτέρω σε γενικές γραμμές αποτελούν τον αντίλογο στις πληροφορίες που μεταδόθηκαν. Επίσημες πληροφορίες με βάσει το αστυνομικό δελτίο. Τι συνέβη μεταξύ του γονέα και της διευθύντριας το ξέρουν μόνο οι δυο τους. Η υπόθεση πήρε εκ των πραγμάτων τη νομική οδό και εκεί θα ξεκαθαρίσει.
1 Σχόλιο
Διάγνωση να πάτε σε ειδικό να σας κάνει, πάντως με τα καλά σας δεν είστε. Το ότι εκλογικευετε την απαράδεκτη συμπεριφορά σας είναι μια επιλογή που θα τη βρείτε στο μέλλον μπροστά σας, αλλά τότε θα είναι αργά.