Παράπονα, κατά τα φαινόμενα απολύτως δικαιολογημένα, εκφράζουν συμπολίτες οδηγοί, για την κατάσταση στην οποία βρίσκεται το φανάρι στην συμβολή της περιμετρικής οδού του Αγρινίου με την Ε.Ο. Αγρινίου-Καρπενησίου.
Όπως αποτυπώνεται στην φωτογραφία, η βλάστηση έχει «καταπιεί» το μισό φανάρι, γεγονός που ασφαλώς εγκυμονεί σοβαρούς κινδύνους ατυχημάτων, στην καλύτερη των περιπτώσεων.
Ζητούν λοιπόν να κλαδευτούν τα δέντρα που έχουν «πνίξει» το φανάρι, απολύτως εύλογα.
Ας μεριμνήσουν οι αρμόδιοι.











2 Σχόλια
Ναι,σιγά την είδηση!
Τα μισά φανάρια,τα μισά,να μη πώ περισσότερα, σήματα της τροχαίας είναι… αόρατα.
Το σύνολο των φρεατίων του Αγρινίου είναι βουλομένα.
Από χορούς και πανηγύρια όμως……
Αφού τα λεφτά είναι λίγα, βάζουμε αυστηρές προτεραιότητες!!!
Στο φαν’αρι γιά Νεκροταφείο Αγ.Κωνσταντίνου δεξιά τα έκοψα πριν ενα μηνα μόνος μου.