Το πρώτο… τροχαίο ατύχημα στις βυθιζόμενες μπάρες που έχουν τοποθετηθεί σε κεντρικούς πεζοδρόμους του Αγρινίου είναι γεγονός.
ΙΧ υπέστη υλικές ζημιές προσκρούοντας πάνω σε μία εξ αυτών, στην Ηλία Ηλιού, το πρωί της Τρίτης 7/10.
Η οδηγός κατά τα φαινόμενα δεν εκτίμησε σωστά τον χώρο με αποτέλεσμα να πέσει πάνω σε ένα από τα κολονάκια, προξενώντας φθορά τόσο στο όχημά της όσο και στο κολονάκι.
Να σημειωθεί ότι το σύστημα των βυθιζόμενων μπαρών ακόμη δεν έχει τεθεί σε λειτουργία, εν αναμονή των ενεργειών για την διασύνδεση του ηλεκτρικού ρεύματος.












