Είδε κι απόειδε ένας (γνωστός για το χιούμορ του) καταστηματάρχης στο Αγρίνιο από τις δεκάδες κάρτες που συγκέντρωσε μπροστά στον πάγκο του και είπε να κάνει κάτι πρωτότυπο.
Πήρε και τις… ανήρτησε στον τοίχο του μαγαζιού του καταδεικνύοντας έτσι το πόσοι πολλοί υποψήφιοι πέρασαν και του άφησαν την περίφημη καρτούλα των εκλογών.
Μάλιστα, δέχτηκε και παραινέσεις από φίλους του να κάνει μια μόνιμη έκθεση και για μετά τις εκλογές, κάτι σαν «εκλογική τέχνη»!
Πάντως η σχεδόν ολοκληρωτική κάλυψη του τοίχου με τόσους υποψηφίους δείχνει, από την μία, τον αγώνα που κάνουν οι άνθρωποι αυτοί. Δείχνει όμως, από την άλλη, και την κάπως συζητήσιμη αποδοτικότητα αυτού του είδους προσωπικού μάρκετινγκ.
Διότι, κάνοντας ένα απλό τεστ, διαπιστώνεις πως αν κοιτάξεις για μερικά δευτερόλεπτα τον συγκεκριμένο τοίχο το πολύ-πολύ να σε πιάσει ζαλάδα! Αποκλείεται να αποφασίσεις τι θα ψηφίσεις στις εκλογές…