Την προσεχή Δευτέρα (7 Απριλίου 2025) και ώρα 17:30-21:00 το Εσπερινό ΕΠΑ.Λ. Αγρινίου θα πραγματοποιήσει την ετήσια εθελοντική αιμοδοσία.
Θα λάβει χώρα στο χώρο του σχολείου σε συνεργασία με το τμήμα Αιμοδοσίας του Γενικού Νοσοκομείου Αγρινίου και τον Σύλλογο Εθελοντών Αιμοδοτών Αγρινίου.
Επισημαίνεται απο το σχολείο πως φέτος η αιμοδοσία θα πραγματοποιηθεί εις μνήμην του συναδέλφου Γεωργίου Καμποσιώρα ο οποίος έφυγε πρόωρα από τη ζωή πριν από ένα χρόνο.
«Γι’ αυτό τον σκοπό η αιμοδοσία θα αποκτήσει πιο ευρύ χαρακτήρα και μπορούν να συμμετάσχουν επίσης πρώην μαθητές μας, φίλοι του σχολείου και οποιοσδήποτε θέλει να τιμήσει την μνήμη του εκλιπόντος».










