Σε ένα τουριστικό καλοκαίρι που ήδη δοκιμάζει τις αντοχές των επισκεπτών και των επαγγελματιών, ένα περιστατικό από τη Λευκάδα προξενεί αλγεινές εντυπώσεις.
Κατάστημα εστίασης του νησιού φαίνεται να εφαρμόζει πολιτική… ωριαίας κατανάλωσης, ζητώντας από τους πελάτες του τουλάχιστον 10 ευρώ ανά ώρα παραμονής.
Το σχετικό ρεπορτάζ έφερε στην δημοσιότητα το OPEN. Τη δική του παρέμβαση έκανε και ο πρόεδρος της Ομοσπονδίας Εστιατόρων Ελλάδας, Γιάννης Δεβερόνης, ο οποίος δήλωσε κάθετα αντίθετος με τέτοιες πρακτικές, σημειώνοντας ότι «δεν εκφράζουν σε καμία περίπτωση τον κλάδο» και προειδοποιώντας ότι «πλήττουν βάναυσα την εικόνα της χώρας μας προς το εξωτερικό».









