Πυρκαγιά ξέσπασε χθες (1/8) το απόγευμα σε αγροτική περιοχή της Τ. Κ. Δοκιμίου, του Δήμου Αγρινίου.
Η άμεση κινητοποίηση της Πυροσβεστικής Υπηρεσίας και των υπηρεσιών του Δήμου Αγρινίου οδήγησε στην ταχεία κατάσβεση της φωτιάς, χωρίς να απειληθούν κατοικίες ή ανθρώπινες ζωές.
Στο έργο της κατάσβεσης συνέδραμαν αποφασιστικά οι δυνάμεις του Δήμου Αγρινίου, οι οποίες κινητοποιήθηκαν άμεσα με 5 μηχανήματα έργου, 4 φορτηγά και υδροφόρα.
«Ο Δήμος Αγρινίου παραμένει σε αυξημένη ετοιμότητα, καθώς οι καιρικές συνθήκες καθιστούν υψηλό τον κίνδυνο εκδήλωσης πυρκαγιών», τονίζει σχετική ενημέρωση του Δήμου.













