Στις 19-10-2025 έλαβε χώρα, στο Καινούριο Αγρινίου, η πρώτη συνάντηση των μαθητών του Κατσαμπείου Σχολείου που κατοικούν στον νομό.
Η συνάντηση πραγματοποιήθηκε σε ιδιαίτερο θερμό και νοσταλγικό τμήμα, με τους συμμετέχοντες να επιθυμούν να γνωστοποιηθεί η πρωτοβουλία τους και σε άλλους μαθητές του σχολείου, ώστε να συντονιστούν όλοι μαζί για τις επόμενες δράσεις και τις επόμενες συναντήσεις.
Δείτε φωτογραφίες:














