Στο διοικητικό συμβούλιο της Ένωσης τέως Βουλευτών Ευρωβουλευτών εξελέγη ο Αιτωλοακαρνάνας Ανδρέας Μακρυπίδης.
Μάλιστα κατά την συγκρότηση του Δ.Σ. σε σώμα ανάλαβε καθήκοντα αντιπροέδρου.
Η σχετική ενημέρωση αναφέρει:
Στις αρχαιρεσίες που πραγματοποιήθηκαν στην αίθουσα της Γερουσίας της Βουλής, στις 29 Σεπτεμβρίου 2025 για την εκλογή του Διοικητικού Συμβουλίου της Ένωσης τέως Βουλευτών Ευρωβουλευτών, επί των 418 ενήμερων μελών ψήφισαν 319 και εξελέγησαν με σειρά επιτυχίας οι ακόλουθοι:
- ΓΙΑΝΝΑΚΟΠΟΥΛΟΣ ΙΩΑΝΝΗΣ
- ΠΑΠΑΗΛΙΑΣ ΗΛΙΑΣ
- ΜΑΚΡΥΠΙΔΗΣ ΑΝΔΡΕΑΣ
- ΛΑΛΟΣ ΚΑΝΕΛΛΟΣ
- ΓΑΚΗΣ ΔΗΜΗΤΡΙΟΣ
- ΚΑΛΑΝΤΖΗΣ ΓΕΩΡΓΙΟΣ
- ΔΑΜΙΑΝΟΣ ΘΕΟΔΩΡΟΣ
- ΚΑΡΑΜΠΙΝΑΣ ΚΩΝΣΤΑΝΤΙΝΟΣ
- ΣΑΛΑΒΡΑΚΟΣ ΝΙΚΟΛΑΟΣ
Στις 8 Οκτωβρίου 2025, στα Γραφεία της Ένωσης, Καρ. Σερβίας, 6ος όροφος, συνεδρίασε το Διοικητικό Συμβούλιο της Ένωσης και συγκροτήθηκε σε σώμα ως εξής:
Πρόεδρος: Ηλίας Παπαηλίας
Αντιπρόεδρος: Ανδρέας Μακρυπίδης
Γενικός Γραμματέας: Δημήτριος Γάκης
Αναπλ. Γενικός Γραμματέας: Ιωάννης Γιαννακόπουλος
Ταμίας: Κανέλλος Λάλος Μέλη:
Γεώργιος Καλαντζής
Θεόδωρος Δαμιανός
Κωνσταντίνος Καραμπίνας
Νικόλαος Σαλαβράκος









