Στο νοσοκομείο «Γ. Γεννηματάς» νοσηλεύεται ο Αρχιεπίσκοπος Ιερώνυμο.ς
Οι γιατροί εκτιμούν ότι ο Αρχιεπίσκοπος υπέστη ένα παροδικό ισχαιμικό επεισόδιο, ώστοσο πλέον βρίσκεται εκτός κινδύνου και υποβάλλεται σε εξετάσεις, ενώ θα παραμείνει νοσηλευόμενος για προληπτικούς λόγους.
Ο κ. Ιερώνυμος, όπως μεταφέρουν πηγές από το νοσοκομείο, είναι ήρεμος και σε καλή κατάσταση.
Σε ανακοίνωση που εξέδωσε η Ιερά Σύνοδος αναφέρονται τα εξής:
Ο Μακαριώτατος Αρχιεπίσκοπος Αθηνών και πάσης Ελλάδος κ.κ. Ιερώνυμος, λόγω ελαφράς αδιαθεσίας, επισκέφθηκε το Γενικό Νοσοκομείο Αθηνών «Γεώργιος Γεννηματάς», όπου και θα παραμείνει υπό ιατρική παρακολούθηση, για καθαρά προληπτικούς λόγους.










