Σάββατο, 1 Αυγούστου, 2020

Aγρίνιο: Γιατί η αξιοποίηση του παλαιού πολιτικού αεροδρομίου εξαρτάται από την… Fraport

Μπορεί ο δημόσιος διάλογος  στο Αγρίνιο το τελευταίο διάστημα να περιστρέφεται γύρω από το στρατιωτικό αεροδρόμιο καθώς εξετάστηκε το ενδεχόμενο δημιουργίας σε αυτό κέντρου φιλοξενίας μεταναστών- προσφύγων ωστόσο η μη υποβάθμιση αυτού αλλά και η αξιοποίηση του παλαιού πολιτικού αεροδρομίου παραμένουν ανοιχτά ζητήματα για την περιοχή.

Αναφορικά μάλιστα με το παλαιό πολιτικό αεροδρόμιο Αγρινίου καταγράφονται οι θέσεις της Υπηρεσίας Πολιτικής Αεροπορίας που εκφράζονται σε απάντηση σε Ερώτηση του Κυριάκου Βελόπουλου.

Ο  Πρόεδρος της Ελληνικής Λύσης ακολουθεί τακτική «βομβαρδισμού» των υπουργείων με Ερωτήσεις για θέματα της Αιτωλοακαρνανίας για τα οποία προφανώς ενημερώνεται από τα μέσα ενημέρωσης.

Με αφορμή λοιπόν όσα ελέχθησαν στην πρόσφατη συνεδρίαση του δημοτικού συμβουλίου για την παραχώρηση έκτασης του παλαιού αεροδρομίου για την ανάπτυξη του Πανεπιστημίου, ο κ. Βελόπουλος  κατέθεσε Ερώτηση προς τους Υπουργούς Ενέργειας & Περιβάλλοντος   Κωστή Χατζηδάκη, Υποδομών & Μεταφορών   Κωνσταντίνο Καραμανλή και Αμύνης Νίκο Παναγιωτόπουλο.

Κοινοποιήθηκε λοιπόν στον πρόεδρο της Ελληνικής Λύσης απάντηση της Υπηρεσίας Πολιτικής Αεροπορίας .

Η Υ.Π.Α. υποστηρίζει το αεροδρόμιο έχει παραχωρηθεί από το 1980 στην Αερολέσχη Αγρινίου και πως στο παρελθόν ερεύνησε τη δυνατότητα επαναλειτουργίας του αεροδρομίου στο Δοκίμι για πολιτικές πτήσεις ωστόσο η επιτροπή που συγκροτήθηκε για το σκοπό αυτό κατέληξε  στο συμπέρασμα πως για να επιτευχθεί ο σκοπός αυτός απαιτείται μια σειρά έργων για  που -επί της ουσίας- θα ισοδυναμούσε με κατασκευή νέου αεροδρομίου.

Ουσιαστικής σημασίας ωστόσο είναι το συμπέρασμα πως, με βάση τη σύμβαση παραχώρησης 14 περιφερειακών αεροδρομίων, το μέλλον του αεροδρομίου του Αγρινίου εξαρτάται από τις διαθέσεις της Fraport . H Γερμανική εταιρεία διαχειρίζεται το αεροδρόμιο του Ακτίου αλλά και τα αεροδρόμια Ζακύνθου και Κεφαλλονιάς και σύμφωνα με τη σύμβαση έχει  αποκλειστικότητας σε κυκλική περιοχή ακτίνας 100 χιλιομέτρων γύρω από αυτά τα αεροδρόμια. Προβλέπεται λοιπόν πως το Δημόσιο ή οποιοσδήποτε άλλος δεν μπορεί να αναβαθμίζει ή να λειτουργήσει εκ νέου αεροδρόμιο εντός αυτής της περιοχής.

Το δεδομένο αυτό δεν είναι άγνωστο ωστόσο δεν παύει να αποτελεί μια κρίσιμη παράμετρος  και ουσιαστικά να θέτει περιορισμούς για το παλαιό πολιτικό αεροδρόμιο του Αγρινίου την αξιοποίηση του οποίου επιθυμεί η τοπική κοινωνία.

Δείτε αναλυτικά την απάντηση της Υπηρεσίας Πολιτικής Αεροπορίας:

Φωτό από www.aeromodelling.gr 

Θέματα που ενδιαφέρουν

2 Σχόλια

  1. Sun-00

    Καλυτερα που τα πηραν και θα αποφασιζουν αυτοι,γιατι στα μεσα με τελη του ’90 που η aegean ηθελε να το φτιαξει το αεροδρομιο αυτο,το κτελ αιτ/νιας μαζι με μερικες βουλευταρες μας τοτε,που ηταν(ειναι ακομη δηλαδη)μετοχοι του,παρεμποδισαν αυτο το εργο,ετσι γιατι ημασταν,ειμαστε,και θα ειμαστε μια ζωη κοροιδα…

  2. Ανώνυμος

    δυστυχώς οτι ψηφιζουμε αυτο λαμβάνουμε…..

Αφήστε μια απάντηση

Η ηλ. διεύθυνση σας δεν δημοσιεύεται.