Στο 66,35% βρίσκεται η συνολική πρόοδος κατασκευής του βόρειου τμήματος του Αυτοκινητόδρομου Κεντρικής Ελλάδας, γνωστού ως Ε65, με βάση τα στοιχεία του Οκτωβρίου.
Το τμήμα από τον κόμβο Καλαμπάκας έως τη σύνδεση με την Εγνατία Οδό έχει μήκος 46 χλμ. και αναμένεται να δοθεί στην κυκλοφορία το πρώτο τρίμηνο του 2026.
Τότε θα ολοκληρωθεί ο «διαγώνιος» οδικός άξονας που αρχίζει από την Αθηνών – Θεσσαλονίκη, λίγο πριν την Λαμία. Τα πρώτα 136 χλμ. του Ε65 δόθηκαν στην κυκλοφορία τον περασμένο Απρίλιο και όταν ολοκληρωθεί ο Αυτοκινητόδρομος Ε65 η διαδρομή από την Λαμία έως την Εγνατία θα διαρκεί 1 ώρα και 45 λεπτά.
Για την κατασκευή του τμήματος των 46 χλμ. λειτουργούν από την ΤΕΡΝΑ δύο κεντρικές και δύο υποστηρικτές εγκαταστάσεις, με 780 άτομα προσωπικό και 440 μηχανήματα έργου και φορτηγά.
Τα τεχνικά Χαρακτηριστικά του βόρειου τμήματος του Ε65
Συνολική πρόοδος κατασκευής 66,35%.
Σήραγγες: 96,45%
Γέφυρες: 93,62%
Ασφαλτικά: 39,72%
Χωματουργικά: 74,65%
2 Δίδυμες Σήραγγες (στο 176ο χλμ) και μία σήραγγα μονού κλάδου (στο 137ο χλμ)
2 Τεχνικά Cut & Cover (στο 137ο χλμ. και 138ο χλμ)
23 Γέφυρες
14 Άνω & 40 Κάτω Διαβάσεις
3 αμφίπλευροι Χώροι Στάθμευσης & Ανάπαυσης (Parking & WC)
89 Κιβωτοειδείς Οχετοί και Διαβάσεις Πανίδας
6 Ανισόπεδοι Κόμβοι (Βασιλικής, Καλαμπάκας, Γρεβενών, Οξύνειας, Αγιόφυλλου-Καρπερού και Εγνατίας)
2 Σταθμοί Εξυπηρέτησης Αυτοκινητιστών (Ράξα Τρικάλων, Αγιόφυλλο – Καρπερό)
1 Μετωπικός Σταθμός Διοδίων και 2 Πλευρικοί Σταθμοί Διοδίων
2 Κέντρα Ελέγχου & Συντήρησης (Τρικάλων, Αγιόφυλλου – Καρπερού)
1 Κέντρο Διαχείρισης Κυκλοφορίας & 1 Κέντρο Ελέγχου Σηράγγων