Στιγμές εθνικής υπερηφάνειας χάρισε η Εθνική ομάδα χάντμπολ των ανδρών, η οποία πήρε μια σπουδαία και ιστορική πρόκριση στα τελικά του Παγκοσμίου Πρωταθλήματος.
Αντιμετωπίζοντας την Ολλανδία μέσα στο Ρότερνταμ, το αντιπροσωπευτικό μας συγκρότημα επικράτησε με το εμφατικό 38-33, σπάζοντας μια «κατάρα» 22 ετών και επιστρέφοντας στην ελίτ του παγκόσμιου χάντμπολ.
Πίσω από αυτόν τον αγωνιστικό θρίαμβο κρύβεται ο ομοσπονδιακός τεχνικός, Γιώργος Ζαραβίνας. Ο Αγρινιώτης προπονητής επιβεβαίωσε για ακόμα μια φορά τον τίτλο του «Μίδα» του ελληνικού χάντμπολ, όντας ο απόλυτος αρχιτέκτονας της επιτυχίας.
Η πορεία του Ζαραβίνα αποδεικνύει ότι η μοίρα του είναι άρρηκτα συνδεδεμένη με τις κορυφαίες σελίδες του αθλήματος στη χώρα μας. Είτε ως παίκτης στο παρελθόν, είτε από την άκρη του πάγκου σήμερα, ο έμπειρος τεχνικός δηλώνει πάντα «παρών» στα μεγάλα ραντεβού, οδηγώντας την Ελλάδα στην κορυφή.
Οι μοναδικές στιγμές μετά την πρόκριση:
Μετά την τεράστια επιτυχία της πρόκρισης στο Παγκόσμιο του 2027 ο Γιώργος Ζαραβίνας δήλωσε:
«Αρχικά ένα μεγάλο ευχαριστώ στον κόσμο που μας στήριξε πρώτα στη Χαλκίδα για να κρατηθούμε ζωντανοί και στον κόσμο εδώ στο Ρότερνταμ που ήταν μεγάλη βοήθεια για εμάς. Συγχαρητήρια στα παιδιά. Δέκα ημέρες ήταν απόλυτα συγκεντρωμένοι, μακριά απ’ όλα και κυρίως στον Πέτρο Μπουκοβίνα που ήταν πραγματικός αρχηγός εντός και εκτός γηπέδου. Αυτός είναι ο δρόμος. Εύχομαι οι αθλητές να μείνουν μαζί και στις καλές και στις δύσκολες στιγμές της Εθνικής ομάδας».

Πριν από το παιχνίδι στο Ρότερνταμ είχε πει πως όλοι θα πρέπει να αντιμετωπίσουν το παιχνίδι όντας πρωταγωνιστές. «Να παίξουμε κυριαρχικά και όχι να κλέψουμε το ματς» δήλωσε κάτι που οι παίχτες του το έφεραν ως πέρας και με το παραπάνω παρότι ακόμα και μετά το κακό ξεκίνημα, όταν βρέθηκε πίσω με 9-5 (10’) και γρήγορα αντέδρασε, καταφέρνοντας να ελέγξει το ρυθμό σε άμυνα και επίθεση.
Η υπέρβαση έγινε και μετά από 22 χρόνια η Εθνική χάντμπολ θα είναι ξανά σε Παγκόσμιο Πρωτάθλημα.









