Διασωληνωμένος νοσηλεύεται δικυκλιστής ο οποίος τραυματίστηκε σε τροχαίο το πρωί της Τετάρτης (6/8) στην Καψοράχη Μακρυνείας του δήμου Αγρινίου.
Στο τροχαίο συγκρούστηκαν ένα ΙΧ και ένα δίκυκλο υπό συνθήκες που ερευνά η Αστυνομία. Ο δικυκλιστής τραυματίστηκε σοβαρά και διακομίστηκε στο νοσοκομείο Αγρινίου όπου και διασωληνώθηκε.
Δεν θα παραμείνει όμως στην ΜΕΘ του Αγρινίου και θα μεταφερθεί στο Πανεπιστημιακό Νοσοκομείο Ιωαννίνων. Αυτό γιατί από αύριο η Μονάδα Εντατικής Θεραπείας του νοσοκομείου Αγρινίου θα κλείσει για περίπου δέκα ημέρες για την ετήσια συντήρησή της.









