Την παραίτηση του από τη θέση του εντεταλμενου συμβουλου, υπεύθυνου για την διαχείριση των αδέσποτων στον Δήμο Ακτίου Βόνιτσας, υπέβαλε ο Σωτήρης Καπότης.
Η παραίτηση του σύμφωνα με πληροφορίες έγινε αποδεκτή από τον Δήμαρχο Αθανάσιο Κασολα και πλέον αναμένεται να υπάρξει ανακοίνωση για τους λόγους της παραίτησης του.
Την θέση του πιθανότατα θα πάρει Δημοτικός Σύμβουλος που προέρχεται από τον πρώην Δήμο Μεδεώνος, χωρίς βέβαια να αποκλείεται και το ενδεχόμενο κάποιας έκπληξης…









