Μια ιδιαίτερα σημαντική εξέλιξη για τις υποδομές του Δήμου Θέρμου σηματοδοτεί η οριστική έγκριση χρηματοδότησης, ύψους 8 εκατομμυρίων ευρώ, από το Υπουργείο Εσωτερικών.
Το κονδύλι προορίζεται για την υλοποίηση ενός μεγάλου οδικού έργου, το οποίο αφορά τη βελτίωση και ασφαλτόστρωση των οδικών αξόνων Κόνισκα – Διπλάτανος και Αβρακιά – Αργυρό Πηγάδι.
Σύμφωνα με τον Δήμαρχο Θέρμου, Σπύρο Κωνσταντάρα, πρόκειται για τη μεγαλύτερη χρηματοδότηση που χορηγείται τη δεδομένη χρονική στιγμή σε δήμο της χώρας από το ΥΠΕΣ, ενώ παράλληλα τροχοδρομούνται και νέες οικονομικές ενισχύσεις για την περιοχή.
Με ανάρτησή του στα μέσα κοινωνικής δικτύωσης, ο κ. Κωνσταντάρας εξέφρασε την ικανοποίησή του για την υπογραφή της απόφασης από τον Υπουργό Εσωτερικών, Θοδωρή Λιβάνιο, στέλνοντας παράλληλα ένα ξεκάθαρο μήνυμα για τον εκσυγχρονισμό του οδικού δικτύου.
Συγκεκριμένα, ο Δήμαρχος Θέρμου ανέφερε:
«Έφτασε σήμερα στο δήμο Θέρμου η απόφαση της οριστικής ένταξης του ποσού των 8.000.000 ευρώ για οδοποιία από τον Υπουργό Εσωτερικών, Θοδωρή Λιβάνιο. Πρόκειται για τη μεγαλύτερη χρηματοδότηση σε δήμο της χώρας από το ΥΠΕΣ, ενώ δρομολογούνται και άλλες χρηματοδοτήσεις.
Ή εμείς θα αφανίσουμε τους χωματόδρομους ή οι χωματόδρομοι θα αφανίσουν τον δήμο μας (παράφραση όσων είχε πει ο Ανδρέας Παπανδρέου για το χρέος). Να είστε βέβαιοι ότι θα γίνει το πρώτο! Ευχαριστούμε Υπουργέ».
Το συγκεκριμένο έργο αναμένεται να δώσει οριστική λύση σε χρόνια προβλήματα προσβασιμότητας των ορεινών κοινοτήτων του Θέρμου, ενισχύοντας την ασφάλεια των μετακινήσεων και την τοπική ανάπτυξη.









