Ένα σημαντικό έργο για τον αθλητισμό στον Δήμο Θέρμου ολοκληρώνεται. Το γήπεδο ποδοσφαίρου του Πετροχωρίου παραδίδεται σε λίγες ημέρες πλήρως ανακαινισμένο και έτοιμο να υποδεχθεί τους αθλητές και τους νέους της περιοχής.
Το γήπεδο απέκτησε νέα περίφραξη και αγωνιστικό χώρο, με νέο χλοοτάπητα και εξοπλισμούς.
Η αναβάθμιση του γηπέδου έγινε μέσα από το πρόγραμμα «Φιλόδημος ΙΙ», με προϋπολογισμό περίπου 342.000 ευρώ, και υλοποιήθηκε από τον Δήμο Θέρμου.
Οι φωτογραφίες που έδωσε στην δημοσιότητα ο Δήμαρχος Θέρμου Σπύρος Κωνσταντάρας:













1 Σχόλιο
ΩΡΑΙΟ ΓΗΠΕΔΟ ΚΑΙ ΩΡΑΙΟΣ Ο ΧΩΡΟΣ . ΠΟΔΟΣΦΑΙΡΙΣΤΕΣ ΠΟΥ ΘΑ ΒΡΕΙΤΕ ?