Πρόβλημα παρουσιάζεται στην ύδρευση Κανδήλας και Μύτικα, όπως ενημερώνει ο Δήμος Ξηρομέρου.
Σύμφωνα με την ανακοίνωση του Δήμου, το ζήτημα οφείλεται σε βλάβη στο δίκτυο του ΔΕΔΔΗΕ.
«Συνεργεία του ΔΕΔΔΗΕ έχουν ενημερωθεί και εκτιμούμε ότι σύντομα θα υπάρξει αποκατάσταση της υδροδότησης. Ευχαριστούμε για την κατανόηση», καταλήγει η σχετική ενημέρωση.









