Οικογένεια συμπολιτών μας εκφράζει θερμές ευχαριστίες προς τη Μονάδα Φροντίδας Ηλικιωμένων «Υγεία» για το σεβασμό και την φροντίδα που επέδειξαν προς την εκλιπούσα μητέρα τους κατά τη διαμονή της στην Μονάδα.
Η ανακοίνωση:
Τα τέκνα της εκλιπούσης Βασιλικής Δομοζοπούλου εκφράζουμε θερμές ευχαριστίες στη Μονάδα Φροντίδας Ηλικιωμένων «Υγεία» που εδρεύει στο Αγρίνιο.
Οι ευχαριστίες απευθύνονται στη διοίκηση, το προσωπικό και ιδιαίτερα το νοσηλευτικό προσωπικό για τον επαγγελματισμό, τον σεβασμό και την αμέριστη φροντίδα που επέδειξαν στη μητέρα μας κατά την τετραετή διαμονή της στη δομή.









