Τρίτη, Αύγουστος 20, 2019

ΔΡΩ – Κίνηση πολιτών για την Αιτωλοακαρνανία: «Πρυτανεία της μεθόδευσης και του συμφέροντος»

Για «Πρυτανεία της μεθόδευσης και του συμφέροντος» κάνει λόγο η «ΔΡΩ – Κίνηση πολιτών για την Αιτωλοακαρνανία» με αφορμή τις τελευταίες εξελίξεις στο μέτωπο της Τριτοβάθμιας Εκπαίδευσης του Αγρινίου που έχουν να κάνουν  με την αυριανή συνεδρίαση της συγκλήτου του Πανεπιστημίου Πατρών στην οποία θα τεθεί το ζήτημα της μεταφοράς δύο τμημάτων του Αγρινίου. Η ανακοίνωση αναλυτικά:

Η ΠΡΥΤΑΝΕΙΑ ΤΗΣ ΜΕΘΟΔΕΥΣΗΣ ΚΑΙ ΤΟΥ ΣΥΜΦΕΡΟΝΤΟΣ

Από το 1985, που ιδρύθηκε στο Αγρίνιο το πρώτο τμήμα ΑΕΙ, μέχρι και σήμερα έχουν εκδοθεί από το επίσημο ελληνικό κράτος και δημοσιευτεί στην Εφημερίδα της Κυβέρνησής του, τα παρακάτω διατάγματα που αφορούν στις πανεπιστημιακές σχολές Αγρινίου:

Π.Δ. 325/1985 (Ίδρυση του τμήματος «Οικονομικών Επιστημών του Πανεπιστημίου Πατρών» με δώδεκα συνεχή χρόνια λειτουργίας στο Αγρίνιο), Π.Δ. 95/1998 – ΦΕΚ Α 85/21-4-1998 (Μεταφορά του τμήματος «Οικονομικών Επιστημών του Πανεπιστημίου Πατρών» από το Αγρίνιο στην Πάτρα), Π.Δ. 96/1998 – ΦΕΚ Α 85/21-4-1998 (Ίδρυση του τμήματος «Οργάνωσης και Διαχείρισης Αγροτικών Εκμεταλλεύσεων του Πανεπιστημίου Ιωαννίνων» και του τμήματος «Διαχείρισης Περιβάλλοντος και Φυσικών Πόρων του Πανεπιστημίου Ιωαννίνων»), Π.Δ. 110/2006 – ΦΕΚ Α 109/5-6-2006 (Μετονομασία του τμήματος «Οργάνωσης και Διαχείρισης Αγροτικών Εκμεταλλεύσεων του Πανεπιστημίου Ιωαννίνων», σε «Τμήμα Διοίκησης Επιχειρήσεων Αγροτικών Προϊόντων και Τροφίμων»), Ν. 3255/2004 – ΦΕΚ Α 138/22-7-2004 (Ίδρυση του τμήματος «Διαχείρισης Πολιτισμικού Περιβάλλοντος και Νέων Τεχνολογιών του Πανεπιστημίου Ιωαννίνων»), Ν. 3794/2009 – ΦΕΚ Α 156/4-9-2009, άρθρ.40 (Ίδρυση Πανεπιστημίου Δυτικής Ελλάδας), Π.Δ. 89/2013 – ΦΕΚ Α 130/2013 (Κατάργηση του Πανεπιστημίου Δυτικής Ελλάδας), ΠΔ. 97/2013 – ΦΕΚ Α 134/2013 (Ένταξη των σχολών και των τμημάτων του Πανεπιστημίου Δυτικής Ελλάδας στο Πανεπιστήμιο της Πάτρας).

Η ανάγνωση και μόνο αυτών των διαταγμάτων είναι αρκετή για να δείξει το μέγεθος της απαξίωσης και της κοροϊδίας που επιφύλαξαν, Πρόεδροι της Δημοκρατίας, Πρωθυπουργοί και Υπουργοί, που έχουν υπογράψει αυτούς τους νόμους, όχι μόνο στην τοπική κοινωνία, αλλά κυρίως σε όλους εκείνους τους φοιτητές, που επέλεξαν αυτές τις σχολές για να «παιδευτούν», να εκπαιδευτούν και να δουλέψουν πάνω στα συγκεκριμένα γνωστικά αντικείμενα του περιβάλλοντος και του πολιτισμού με ιδιαίτερη επιμέλεια και γνώση.

Γιατί πώς αλλιώς, αν όχι απαξίωση και κοροϊδία, μπορείς να περιγράψεις τη μέσα σε μια νύχτα μεταφορά της Οικονομικής Σχολής από το Αγρίνιο στην Πάτρα μετά από 12 χρόνια απρόσκοπτης λειτουργίας με πλούσιο ακαδημαϊκό έργο στο ενεργητικό της και την τοπική κοινωνία να συμβάλλει με όλες της τις δυνάμεις στην ενίσχυση και την ενδυνάμωσή της;

Όλα αυτά τα χρόνια από το 1985 μέχρι και σήμερα η τοπική κοινωνία έχει βιώσει στο πετσί της το φαιδρό τρόπο με τον οποίο η πολιτεία και οι πρυτανείες έχουν αντιμετωπίσει την τριτοβάθμια εκπαίδευση: ακαδημαϊκοί τίτλοι σπουδών που υπογράφουν την έκδοσή τους δύο Πανεπιστημιακά Ιδρύματα της χώρας, εκ των οποίων το ένα μάλιστα καταργημένο· μέλη ΔΕΠ, που αμέσως μετά το διορισμό τους και την κατοχύρωση της έδρας τους, αποφαίνονται πως τα τμήματα στα οποία υπηρετούν πρέπει να μεταφερθούν σε άλλα γεωγραφικά στίγματα, γιατί… ο «ουρανός βρέχει αρκούδες, που κατεβαίνουν σαν πεταλούδες και κάνουν τούμπες»· προϋπολογισμοί και υποδομές ανύπαρκτες.

Και όλα αυτά τα παιχνίδια, οι έωλες και ιδιοτελείς σκοπιμότητες μικρής διάρκειας και έντασης ωριμάζουν την απόγνωση στην πλάτη των οικογενειών που υποβάλλονται σε ένα σωρό στερήσεις για να κατακτήσει ο γιος τους ή η κόρη τους ένα γνωστικό αντικείμενο που θα τους διευρύνει τους ορίζοντες, θα τους βοηθήσει να κατοχυρώσουν την επαγγελματική τους επάρκεια και θα τους βοηθήσει να διεκδικήσουν ένα καλύτερο μέλλον για τους ίδιους και το κοινωνικό σύνολο μέσα στο οποίο ζουν και κινούνται. Αυτή η συνεχής θεσμική προχειρότητα που ιδρύει και καταργεί τμήματα, σχολές και πανεπιστήμια επικαλείται (όταν τα επικαλείται) τα ακαδημαϊκά κριτήρια κατά το δοκούν, και πάντα ως επιχειρήματα για την κατάργησή τους· ποτέ για την ίδρυσή τους.

Χαρακτηριστική είναι η δήλωση που έκανε στο @UP, τεύχος 14, σελ. 2, η κ. Δώρα Μονιούδη-Γαβαλά, Πρόεδρος του Τμήματος Διαχείρισης Πολιτισμικού Περιβάλλοντος και Νέων Τεχνολογιών (ΤΔΠΠΝΤ) που καταργήθηκε: «Παρά τις επανειλημμένες θεσμικές αλλαγές Πανεπιστημιακού φορέα και τις συνεπαγόμενες επανεκκινήσεις ή και αρρυθμίες στην ως τώρα πορεία του Τμήματός μας», ανέφερε, «τα μέλη ΔΕΠ έχουν έργω στηρίξει την εύρυθμη λειτουργία του Τμήματος. Ο Δήμος Αγρινίου και οι τοπικοί φορείς (Ιστορική και Αρχαιολογική Εταιρεία Δυτικής Στερεάς Ελλάδας, Ιστορική και Αρχαιολογική Εταιρεία Θεστιέων, Επαγγελματικό Επιμελητήριο, Τεχνικό Επιμελητήριο, Γυμναστική Εταιρεία Αγρινίου κ.ά.) στήριξαν το Τμήμα μας και τους ευχαριστούμε θερμά». «Όμως, στην παρούσα δύσκολη οικονομική συγκυρία», συνεχίζει η Πρόεδρος, «η χωροθέτηση της έδρας του Τμήματος σε απόσταση από την έδρα του Πανεπιστημίου αυξάνει το οικονομικό κόστος, προκαλεί δυσλειτουργίες, δεν επιτρέπει την επιστημονική συνέργεια με χορεία άλλων Τμημάτων του Πανεπιστημίου Πατρών, και, κυρίως, εμποδίζει την ίση μεταχείριση των φοιτητών μας σε επίπεδο αξιοποίησης υποδομών, μέσων, υπηρεσιών και ακαδημαϊκών βιωμάτων με τους υπόλοιπους φοιτητές της Πάτρας». Αυτό κι αν αποδεικνύει τη λογική της απόρριψης «μετά πολλών επαίνων».

Και τώρα, που «μ’ αυτά και με τ’ άλλα», το τμήμα έχει καταργηθεί, τι έχει να πει η κ. Πρόεδρος, τα μέλη ΔΕΠ, η Πρυτανεία του Πανεπιστημίου Πατρών και οι θεσμικοί παράγοντες για όλα αυτά τα παιδιά που κρατούν στα χέρια τους ένα πτυχίο ενός καταργημένου τμήματος; Αν το γνωστικό αντικείμενο σε αυτό το επίπεδο δεν είναι υπαρκτό, ποια η αξία της γνώσης του; Πότε και ποιος θα απαντήσει σε αυτό το ερώτημα των οικογενειών που ξόδεψαν τον ιδρώτα και την αγωνία τους για να σπουδάσουν τα παιδιά τους;

Χτες μόλις πληροφορηθήκαμε από τον τοπικό ηλεκτρονικό τύπο https://www.agrinionews.gr/ektakto-tin-pempti-sygklitos-syzita-ti-metafora-stin-patra-dyo-tmimaton-agrinioy/?fbclid=IwAR1Mbc-Xw9cyZTcClfSXuwdejx2cIIrA2CAdihymKSpXvWvUSHlirwj5O9I

ότι «η Πρυτανεία του Πανεπιστημίου Πατρών μεθοδεύει και επισπεύδει τις διαδικασίες για  τη μεταφορά δύο τμημάτων από το Αγρίνιο στην αχαϊκή πρωτεύουσα. Σύμφωνα με τις πληροφορίες του agrinionews.gr την προσεχή Πέμπτη συνεδριάζει η Σύγκλητος και μεταξύ των άλλων θεμάτων εντάσσεται αφενός η πρόταση για μεταφορά στην Πάτρα του Τμήματος Μηχανικών Περιβάλλοντος (όπως μετονομάστηκε το Τμήμα Διαχείρισης Περιβάλλοντος και Φυσικών Πόρων) όπως και η μεταφορά του νεοσύστατου (που διαδέχτηκε το Τμήμα Διαχείρισης Πολιτισμικού Περιβάλλοντος και Νέων Τεχνολογιών) με παράλληλη μετονομασία του σε τμήμα Ιστορίας Αρχαιολογίας και Ψηφιακού Πολιτισμού».

Όλες αυτές οι στοχεύσεις της πρυτανείας ούτε άγνωστες μας είναι ούτε απρόβλεπτες. Πάντα η το Πανεπιστήμιο της Πάτρας ήθελε στη Πάτρα τη λειτουργία και των δύο αυτών τμημάτων: και του Ιστορικού – Αρχαιολογικού και των Μηχανικών Περιβάλλοντος. Όπως από πάντα ήθελε και την εκπαιδευτική ερημοποίηση της τριτοβάθμιας εκπαίδευσης στο Αγρίνιο. Χρόνια τώρα το μεθόδευε. Και να που φτάνει σήμερα στο σημείο, την εποχή που η προηγούμενη Κυβέρνηση κατήργησε το Τμήμα Διαχείρισης Πολιτισμικού Περιβάλλοντος και Νέων Τεχνολογιών να εισηγείται την μετονομασία του Τμήματος Ιστορίας- Αρχαιολογίας σε Τμήμα Ιστορίας- Αρχαιολογίας και Ψηφιακού Πολιτισμού, για να μεταλαμπαδεύσει σ’ αυτό, ένα κομμάτι της αξίας και της προσφοράς ενός κατηργημένου τμήματος.

Είναι κάτι παραπάνω από βέβαιο ότι όχι μόνο το κράτος της προχειρότητας και της απαξίωσης, αλλά και η Πρυτανεία της μεθόδευσης και του συμφέροντος των Πατρών κάθε άλλο παρά με ακαδημαϊκά κριτήρια σκέφτονται και δρουν.

Η «Κίνηση Πολιτών ΔΡΩ της Αιτωλοακαρνανίας» καλεί όλους τους φορείς και τους πολίτες του νομού να μην επιτρέψουν όχι απλά και μόνο την ευόδωση των μηχανορραφιών της Πρυτανείας της Πάτρας και την παραγωγή επιπόλαιων, πρόχειρων και απαξιωτικών διατάξεων που παράγει το Υπουργείο παιδείας, αλλά να υπερασπιστεί το δικαίωμα όλων των φοιτητών και των αποφοίτων του Τμήματος Διαχείρισης Πολιτισμικού Περιβάλλοντος και Νέων Τεχνολογιών, απαιτώντας την ανάκληση της κατάργησής του.

Οι λόγοι είναι πολλοί. Θα αρκεστούμε στον πιο σημαντικό, κατά την άποψη μας: η πολιτισμική διαχείριση σε μια χώρα με τεράστιο πολιτιστικό και ιστορικό πλούτο, όπως η χώρα μας, έχει ανάγκη από εξειδικευμένα άτομα για να τον αναδείξουν και να τον προωθήσουν. Το γεγονός αυτό σε συνδυασμό με το τεράστιο ιστορικό και πολιτιστικό αποτύπωμα του νομού μας από την εποχή της Αιτωλικής Συμπολιτείας, ως τις μέρες μας καθιστά τη συνέχιση της λειτουργίας του Τμήματος στο Αγρίνιο επιβεβλημένη, ύστερα μάλιστα από την θετική αξιολόγηση του τμήματος από την ΑΔΙΠ και τις Αρχές Διασφάλισης Ποιότητας του Ευρωπαϊκού Χώρου Ανώτατης Εκπαίδευσης, που έχει ισχύ μέχρι το 2023.

ΔΡΩ – Κίνηση πολιτών για την Αιτωλοακαρνανία.

 

Θέματα που ενδιαφέρουν

16 Σχόλια

  1. κων/να

    ‘………………αλλά κυρίως σε όλους εκείνους τους φοιτητές, που επέλεξαν αυτές τις σχολές για να «παιδευτούν», να εκπαιδευτούν και να δουλέψουν πάνω στα συγκεκριμένα γνωστικά αντικείμενα του περιβάλλοντος και …………’

    Αυτο ακριβως. Απαξιωση και ‘παιδεμα’…… .Αναρωτιεται κανεις γιατι συνεχιζουν οι φοιτητες να διαλεγουν και να προτιμουν αυτα τα γνωστικα αντικειμενα υπο αυτες τις συνθηκες.

  2. δημητρης

    εχει κουρασει η πατρα. θελει νομικη και επειδη δεν την παιρνει τωρα θα βγαλει σε μας καρκινο. ο,τι χειροτερο η πρυτανεια. ο,τι χειροτερο η πατρα. τοσο σας πειραζει ρε που θα εχουμε 5 σχολες? τοσο σας πειραζει που δεν εχουμε τιποτα και ειμαστε τοσο μεγαλη πολη? εχετε μαζεψει 40 σχολες και θελετε και αλλες. ξεφτιλες. δεν προκειται να περασει κατι τετοιο. ειμαστε πολλοι και ηρθε η ωρα για ξεσηκωμο.

  3. Alex

    Μην ασχολείστε ας κάνουν ότι θέλουν για να φύγουν τα Τμήματα χρειάζεται πολιτική βούληση και Υπουργική Απόφαση

  4. κων/να

    Ολοι εχουμε γνωμη και μπορουμε να την εκφρασουμε. Απο τον πιο μορφωμενο μεχρι τον πιο αγραμματο.

    Κανεις ομως δεν βρισκει δικιο και υποστηριξη οταν βριζει η’ αποκαλει τους ‘αλλους’ ‘ξεφτιλες’ σε δημοσιο site.

    Δεν σας εφταιξαν οι Πατρινοι…….οπως δεν μας φταιξανε ολους εμας τους υπολοιπους, οι Αγρινιωτες.

  5. Φοιτητης

    ΤΟΣΟ ΚΑΙΡΟ ΑΥΤΟΙ ΟΙ «ΔΡΩ» ΠΟΎ ΗΤΑΝ, ΟΤΑΝ ΟΙ ΦΟΙΤΗΤΕΣ ΗΤΑΝ ΣΕ ΓΡΑΦΕΙΑ ΣΥΡΙΖΑ, ΔΗΜΑΡΧΕΊΑ, ΕΦΟΡΙΕΣ ,ΔΡΟΜΟΥΣ ΚΛΠ? ΜΑΛΛΟΝ ΞΕΡΟΥΝ ΝΑ «ΔΡΟΥΝ» ΜΟΝΟ ΓΙΑ ΣΥΓΚΕΚΡΙΜΕΝΑ ΠΡΆΓΜΑΤΑ. ΠΡΕΠΕΙ ΝΑ ΚΑΤΑΛΑΒΕΙ ΕΠΙΤΕΛΟΥΣ ΤΟ ΑΓΡΙΝΙΟ ΟΤΙ ΟΙ ΦΟΙΤΗΤΕΣ ΔΕΝ ΜΠΟΡΟΥΝ ΝΑ ΠΛΗΡΩΝΟΥΝ ΑΛΛΟ ΤΙΣ ΜΕΘΟΔΕΥΣΕΙΣ ΤΟΠΙΚΩΝ ΠΟΛΙΤΙΚΩΝ ΚΑΙ ΝΑ ΓΊΝΟΝΤΑΙ ΜΠΑΛΑΚΙ. ΤΟ ΣΥΜΦΕΡΟΝ ΜΙΑΣ ΥΓΙΟΎΣ ΑΚΑΔΗΜΑΙΚΟΤΗΤΑΣ ΕΙΝΑΙ ΜΕΓΑΛΥΤΕΡΟ ΑΠΟ ΤΟ ΣΥΜΦΕΡΟΝ ΤΩΝ ΠΙΤΟΓΥΡΩΝ ΚΑΙ ΤΩΝ ΕΝΟΙΚΙΩΝ ΤΟΥ ΑΓΡΙΝΙΟΥ. Η ΚΟΡΟΙΔΙΑ ΠΡΕΠΕΙ ΝΑ ΤΕΚΕΙΩΣΕΙ. ΑΣ ΦΤΙΑΞΟΥΝ 15 ΤΜΗΜΑΤΑ ΣΤΟ ΑΓΡΙΝΙΟ ΑΝ ΜΠΟΡΟΥΝ ΝΑ ΛΕΙΤΟΥΡΓΗΣΟΥΝ ΣΩΣΤΑ, ΤΑ ΠΕΙΡΑΜΑΤΑ ΜΕ ΕΜΑΣ ΟΜΩΣ ΤΕΛΕΙΩΝΟΥΝ. ΑΣ ΑΝΑΛΑΒΕΙ Ο ΚΑΘΕΝΑΣ ΤΙΣ ΕΥΘΥΝΕΣ ΤΟΥ.

  6. Στι

    Ρε φοιτητή πως έγινες φοιτητής δεν είδες τι έγραφε ΑΓΡΙΝΙΟ αλλά με 8οοο μόρια και σε χαλάει κιόλας…

  7. Απόδραση από τη λογική

    «…το τεράστιο ιστορικό και πολιτιστικό αποτύπωμα του νομού μας από την εποχή της Αιτωλικής Συμπολιτείας, ως τις μέρες μας…». Η χάσκουσα ανοησία της παραπάνω φράσης επισφραγίζει τη μπαλαφάρα της όλης ανακοίνωσης. Ας προστεθεί και ο κατά Πανούση γιος του εργάτη και το εργόχειρό του στο φόντο της ροζιασμένης γροθιάς του πατρός.

  8. Αγρινιωτης

    Πρέπει να καταλάβουν οι φοιτητές του Αγρινίου όπως και τα μέλη ΔΕΠ πώς είναι ανήθικο αυτό που πάει να γίνει. Αν δεν είχε ιδρυθεί το παν Δυτ. Ελλάδας με έδρα το ΑΓΡΙΝΙΟ δεν θα ήταν κανένας από τους καθηγητές μόνιμος. Επίσης ο ορισμός της σχολής ως μηχανικός περιβάλλοντος (Πολυτεχνείο) καταστρατηγει την επί ίσοις όροις πρόσβαση στην τριτοβάθμια εκπαίδευση μεταξύ των υποψηφίων … Θεωρώ ότι δεν χρειάζεται περισσότερη εξήγηση … Επιπλέον ένα πανεπιστήμιο σε μια περιοχη αποτελεί πόλο ανάπτυξης της τοπικής κοινωνίας τόσο ακαδημαϊκά, κοινωνικά όσο και οικονομικά (συνδεοντας την έρευνα με την τοπική οικονομία, καινοτομώντας και δίνοντας νέες κατευθύνσεις αναπτυξης) κατά συνέπεια επιχειρήματα τύπου πιτογυρα τσίπουρα και κοκορετσια στην καλύτερη κρίνονται παιδικά και απέχουν πολύ από τις προθέσεις και τις προσδοκίες της τοπικής κοινωνίας του Αγρινίου από ένα πανεπιστημιακό ίδρυμα.

  9. Φοιτητης

    Στι εσυ τι εισαι ρε μεγαλε που ξερεις ποσο εγραψα κιολας? Φαινεται ποσο πολυ ασχολεισαι με τα τμηματα του τοπου σου οταν δεν ξερεις ουτε τις βασεις που εχουν.. Κολλημενος βλεπεις φαντασματα απο Πάτρα και φοιτητες, νομιζοντας οτι ολοι θελουν το κακο του Αγρινίου χωρις να βλεπεις τα λαθη του Αγρινίου. Μονο και μονο με το επιχειρημα των 8000 μοριων δειχνεις το επιπεδο παιδειας σου και αμορφωσιάς σου, Το τμημα μηχανικων περιβαλλοντος παραγει τεραστια ερευνα, την 2η μεγαλυτερη στη Πολυτεχνική σχολη μετα τους χημικους μηχανικους. Αν ξερεις τι σημαινει «ερευνα» και αν εχεις αξιωθεί ποτε να διαβασεις καποιο επιστημονικο αρθρο δεν θα μιλουσες κατα αυτο το τροπο. Συνεχιστε να φαντασιώνεστε πανεπιστημια Δυτικής ελλαδας, να υποτιμάται ετσι τους φοιτητες και μετα αναρωτηθείτε γιατί η πατρα παιρνει τμηματα.

  10. κων/να

    Στι,

    Παλιωσε αυτο το σχολιο με τις 8000. Κουρασες.

    Και για να σου δειξω οτι κανεις και λαθοσ θα πω οτι και να μπηκανε με τοσα μορια….το θεμα ειναι πως πρεπει να ΒΓΑΛΟΥΝ την σχολη και να περασουν τις εξετασεις τους.

    Αυτο δεν γινετε χωρις κοπο.

    Πηγαινε να οδηγησεις το τρακτερ σου τωρα. Τα σχολια σου αυτο μου δειχνουν για σενα. Σορρυ.

  11. κων/να

    Αγρινιωτης,

    Εχεις δικιο περι ‘πολο αναπτυξης……’ κτλ……αλλα πρεπει να ειναι απο την αρχη σωστες οι προδιαγραφες. Δεν ηταν τοσα χρονια. Δυστηχως.

    Για παραδειγμα, τα παιδια που ειναι 5ο ετος και ανω, καλουνται τωρα να βγαλουν 4 εξτρα εξαμηνα. Δηλαδη, με τις αλλαγες, παρ’τε και 2 χρονια επι πλεον. Ενω τα παιδια ζητουσαν εδω και χρονια να ειχαν γινει οι πολυποθετες αλλαγες.

    Αυτα ειναι λαθη αλλων που τωρα πληρωνουν τα παιδια. Οταν ιδρυουμε σχολες, πρεπει απο την αρχη να μην ταλαιπωρουμε ουτε τους φοιτητες, ουτε την τοπικη κοινωνια.

  12. Ανώνυμος

    φοιτητης, κωννα. με σχολια για μορια και εξυπναδα μην ασχολειστε. το θεμα ειναι ενα. εγω σαν αγρινιωτης ξερω οτι η πρυτανης της πατρας εχει αρνηθει πολλακις την εκμεταλλευση τεραστιων χωρων στο αγρινιο. ωστε να αναβαθμιστει η κοινοτητα και να ερθουν νεα τμηματα. δε δινει τιποτα στα 3 τμηματα απο πορους και αναγκαζεται ο δημος να πληρωνει απο την τσεπη του. καθε χρονο υποσκαπτει το μελλον των σχολων μια με πιθανες καταργησεις η μεταφορες. με λυπει πραγματικα το γεγονος οτι ολοι εσεις οι μη αγρινιωτες το μονο που ξερετε ειναι να ριχνετε ευθυνες σε αυτη την καημενη πολη. ειναι κριμα κι αδικο να θελουν να μας υποβαθμισουν τις σχολες και να μας τις παρουν κι εσεις να τους στηριζετε κιολας. αυτα απο μενα.

  13. κων/να

    Ανωνυμε,

    Δεν μιλαω εκ μερους αλλων ‘μη- Αγρινιωτων», μονο τη γνωμη μου εχω εκφρασει που ειναι οτι σε καμια περιπτωση δεν φταιει η τοπικη κοινωνια η οι πολιτες της.

    Και βεβαια θελετε να εχετε εκει αυτονομο Πανεπιστημιο, και το δικαιουστε.

    Αλλα, τοσα χρονια δεν λειτουργουσαν σωστα αυτα τα 3 τμηματα που υπαρχουν. Γ’αυτο και ολο το προβλημα περι μεταφορας. Ας γινει κατι σωστα μια φορα…..προς ωφελος και των σχολων, και της τοπικης κοινωνιας.

    Οχι ομως οπως εχει, δηλαδη, μισες δουλειες εις βαρος των φοιτητων.

    Ποιος θα ηθελε να μετεφερθει αν ειχε οτι χρειαζοταν ΑΚΑΔΗΜΑΙΚΑ και οχι μονο;

    Καποιοι δεν εχουν μεριμνησει τοσα χρονια. Καποιοι φταινε. ΑΡΜΟΔΙΟΙ που δεν τα βρισκουν μεταξι τους, και το πληρωνεται ολοι εσεις εκει.

  14. Ανώνυμος

    Κωννα εύχομαι καλή τύχη στα παιδιά σου που σπουδάζουν, σαν 28χρονος κι εγώ που βλέπω τις δυσχέρειες. Όσο υπάρχει Πάτρα δε θα υπάρχει τίποτα σταθερό. Δεν βοηθάει η Πάτρα τα τμήματα. Δεν γουστάρει το Αγρίνιο γενικότερα και τα θέλουν όλα δικά τους. Δυστυχώς

  15. κων/να

    Ανωνυμε, μακαρι ολοι εσεις οι νεοτεροι να βρειτε το δρομο σας. Αυτος ειναι ο σκοπος. Εμεις οι μεγαλυτεροι εχουμε ηδη εργαστει 30 χρονια, και αν και κουραστηκαμε, συνεχιζουμε. Αναγκαστικα.

    θελω τα παιδια μου να εχουν κατι καλυτερο απο εμενα. Δεν με νοιαζει σε ποια πολη…..οπου και αν παιρναγαν το ιδιο θα πληρωνα. Να εχουν ομως κτηρια, εργαστηρια, εστιες,και οτι αλλο χρειαζονται σε ΕΝΑΝ οργανωμενο χωρο. Αυτο το θεωρω σημαντικο.

    Ευχομαι κι εγω να βγει κατι θετικο απο ολα αυτα που συμβαινουν….για ολους, αν και δυσκολο μιας και ολη η Αιτολοακαρνανια τσακωνεται για το που θα ειναι η εδρα, που οι σχολες, ακομα και ποσες ανα πολη. Οποτε ακομα και χωρις την Πατρα στην εξισωση υπαρχει προβλημα.

Αφήστε μια απάντηση

Η ηλ. διεύθυνση σας δεν δημοσιεύεται.