Σε μια εποχή που κατακλύζεται από ραγδαίες αλλαγές σε όλους τους τομείς της ζωής μας, σε μια εποχή που υπάρχει κρίση αξιών, σε μια εποχή που απαιτείται οι εκπαιδευτικοί οργανισμοί να είναι ευέλικτοι, να προσαρμόζονται ανταγωνιστικά στις αλλαγές και να αντιμετωπίζουν δημιουργικά την καινούρια γνώση, στο πλαίσιο της κοινωνίας της Πληροφορίας, είναι απαραίτητη η μύηση των μαθητών στα σύγχρονα μέσα τεχνολογίας, όπως στην ευέλικτη και δυναμική φύση της ψηφιακής αφήγησης, στη διδασκαλία με τη μέθοδο STEM και στην εκπαιδευτική ρομποτική. Η δημιουργικότητα μπορεί να διδαχθεί, να εξασκηθεί και να αναπτυχθεί με τη χρήση νέων καινοτόμων εκπαιδευτικών τεχνικών. Tεχνικές που διδάσκονται σε παγκόσμιο αλλά και ευρωπαϊκό επίπεδο. Μέσα στο παραπάνω πλαίσιο, οι μαθητές του 17ου Δημοτικού Σχολείου Αγρινίου έχουν εμπλακεί σε δραστηριότητες εκπαιδευτικής ρομποτικής.
Για τέταρτη συνεχή χρονιά ομάδα μαθητών του σχολείου συμμετέχει στον Πανελλήνιο Διαγωνισμό Εκπαιδευτικής Ρομποτικής 2018, όπου καλείται να φανταστεί το συναρπαστικό μέλλον, κατασκευάζοντας μοντέλα με αυτοματισμούς σύμφωνα με το θέμα «Εποικισμός του Άρη». Οι μαθητές κατασκεύασαν και προγραμμάτισαν ρομποτικό μοντέλο που κινούνταν προς όλες στις κατευθύνσεις, εκτελώντας ακόμη και περιστροφική κίνηση και ταυτόχρονα έθετε σε λειτουργία δύο τρυπάνια εξερευνώντας έτσι το έδαφος του πλανήτη Άρη.
Η ομάδα των μαθητών που εκπροσώπησε το 17ο Δημοτικό Σχολείο Αγρινίου ήταν: Τσιακανίκα Γεωργία, Μερμίγκης Σωτήριος , Συμψηρής Ναπολέων, Ζαραβίνας Σωκράτης, Σίμος Ιωάννης , Δρούγας Χριστόφορος. Προπονητής της ομάδας ήταν ο εκπαιδευτικός του σχολείου κ. Ράπτης Δημήτριος.
Οι μαθητές μέσα από την ομαδικότητα, πέτυχαν πρώτον να εμπλακούν σε δραστηριότητες διαδραστικές με θέματα την επιστήμη , τα μαθηματικά, την μηχανική και την τεχνολογία , δεύτερον να δημιουργήσουν και τρίτον να έρθουν σε επαφή από τα πρώτα σχολικά τους χρόνια με έννοιες όπως καινοτομία και επίλυση προβλημάτων. Μέσα από τη συγκεκριμένη δράση επετεύχθη βελτίωση στην επίλυση προβλημάτων, ανάπτυξη δημιουργικής ικανότητας και συνεργασίας όχι μόνο μεταξύ των μαθητών αλλά και μεταξύ των εκπαιδευτικών, αλλά και μεταξύ γονέων και σχολείου.
Αξίζει να τονίσουμε την θετική εμπλοκή του Συλλόγου Γονέων και Κηδεμόνων του σχολείου μας όπου με δική τους πρωτοβουλία λειτουργούν τμήματα εκπαιδευτικής ρομποτικής στο σχολείο μας για όλους τους μαθητές μας. Η συμμετοχή των μαθητών στη συγκεκριμένη διοργάνωση αποτελεί μέρος των δράσεων του σχολείου για καινοτόμο, βιωματική και συνεργατική μάθηση.
Η Διευθύντρια του σχολείου Κωνσταντίνα Τασούλη εκφράζει συγχαρητήρια στους μαθητές και στους εκπαιδευτικούς του σχολείου και ευχαριστίες στους γονείς για την υποστήριξή τους και την καθοριστική τους συμβολή στην όλη προσπάθεια.