Δευτέρα, 1 Μαρτίου, 2021

Η… ελεγχόμενη έξοδος από τα ΕΛΤΑ Αγρινίου

Η… ελεγχόμενη έξοδος από τα ΕΛΤΑ Αγρινίου

elta11Όσοι πληρώνουν υποχρεώσεις, παίρνουν λεφτά ή στέλνουν δέματα με τα ΕΛΤΑ στο Αγρίνιο ξέρουν δύο πράγματα: πρώτον ότι υπάρχουν μέρες που γίνεται ο κακός χαμός από κόσμο(πληρωμές επιδομάτων σε ευπαθείς ομάδες κλπ) και δεύτερον πως αν πας στο κλείσιμο της βάρδιας θα βγεις έξω μόνο… με συνοδεία!
Κυριολεκτούμε. Όταν τελειώνει το ωράριο των ΕΛΤΑ οι πόρτες κλείνουν, τα στόρια κατεβαίνουν κι όποιος έμεινε μέσα έμεινε, πάει αυτό ήταν! Θα εξυπηρετηθεί, δεν υπάρχει αμφιβολία, αλλά θα φύγει από κει μέσα από άλλη πόρτα, περνώντας μέσα από κάτι διαδρόμους και βγαίνοντας κάπου από το πλάι προς την πλατεία Δημάδη. Και πάλι όχι μόνος του! Διότι δεν θα ανοίγουμε κάθε ώρα και στιγμή την πόρτα να βγαίνει ένας –ένας, τι το περάσαμε; Όχι, πρέπει να μαζευτούν τρεις ή τέσσερις για να βγουν από τον χώρο εξυπηρέτησης του κοινού.
Αυτό , βέβαια, φέρνει συχνά προστριβές και τσακωμούς όπως συνέβη και χθες το βράδυ, όταν τέλειωσε η ώρα για το κοινό, έκλεισαν τα στόρια αλλά όσοι ήταν μέσα μάλλον δεν άντεχαν και πολύ την αναμονή οπότε υπήρξε ένταση και ευτυχώς επικράτησαν οι ψυχραιμότεροι καθώς αυτή τη φορά έπρεπε να μαζευτούν πέντε-πέντε για να επιτραπεί η έξοδος!
Να σημειώσουμε εδώ ότι υπάρχουν άνθρωποι που δεν αντέχουν την ιδέα της απαγόρευσης να βγουν από έναν κλειστό χώρο, παθαίνουν κλειστοφοβία ή στην καλύτερη περίπτωση νιώθουν εκνευρισμό και άγχος. Δεν είναι κάτι αμελητέο, μπορεί να οδηγήσει σε κρίση άγχους για να μην αναφέρουμε τις περιπτώσεις όσων παίρνουν φαρμακευτική αγωγή ή έχουν κάποιο χρόνιο νόσημα.
Οπότε κάτι πρέπει να γίνει με το θέμα. Ή να βρεθεί άλλη διέξοδος, πιο… ασφαλής ή να υπάρχει υπάλληλος να… συνοδεύει τον κόσμο και να μπορεί να βγει ο καθένας όποτε θέλει. Ή, τουλάχιστον, να υπάρχει ελαστικότητα σε όποιον είναι ασθενής ή νιώθει άβολα. Τι άλλο να προτείνουμε κι εμείς; Τέτοιο πρόβλημα εν έτει 2017 πάντως-με τόσους τρόπους πληρωμών ο κόσμος να παιδεύεται στο ταχυδρομείο- είναι παράδοξο.

Θέματα που ενδιαφέρουν

8 Σχόλια

  1. Ανώνυμος

    Θεωρω οτι τα κανετε καπως τραγικα τα πραγματα κυριε συντακτη του αρθρου.Πρωτον δεν περναει μεσα απο καποιους διαδρομους αλλα απο εναν διαδρομο.Δευτερον μιλατε για ανθρωπους που δυσανασχετουν.Κλειστοφοβια κ.α.δεν τους βαζουν σε κλουβι σε μεγαλο χωρο βρισκονται.και τριτον λετε οτι θα πρεπει να βρεθει τροπος να φευγει ο καθε πελατης οταν εξυπηρετειται.Αναρωτηθηκατε τι θα γινοταν τοτε Ο υπαλληλος θα επρεπε να κλειδωνει το ταμειο του, να παιρνει κλειδιακαι να συνοδευει τον πελατη εξω.Να κλειδωνει και να επιστρεφει Στην περιπτωση αυτη ποση ωρα θα χρειαζοταν για να εξυπηρετησει τον επομενο πελατη?Τοτε δεν θα υπηρχε καθυστερηση?Δεν θα δυσανασχετουσαν οι υπολοιποι? Γι’αυτο ας δειξουν ολοι υπομονη και κατανοηση και εσεις μην γραφεται με τοσο τραγικο τροπο τα δεδομενα.

  2. Λέκκας Γ.

    Να βάλουν άλλον έναν τεμπέλη κρατικοδίαιτο υπάλληλο να δουλέψει. Όταν κάποιος εξυπηρετεί 10 άτομα το λεπτό και ο άλλος 1 το 30 λεπτό τότε να πάει σπίτι του ανώνυμε!! Δεν μας λένε τα ΕΛΤΑ Αγρινίου πόσους υπαλλήλους έχουν!!! Και γιατί δεν υπάρχουν γραμματόσημα πουθενά εκτός από το Ταχυδρομείο εεεε!!! γιατί κάποιος πρέπει να περιμένει ώρες για να πάρει 1 γραμματόσημο ε!!!

  3. RIPT

    Σε μια εποχή που όλα γίνονται πια ηλεκτρονικά στον ανεπτυγμένο κόσμο, εμείς ακόμα σαλιώνουμε γραμματόσημα…

  4. Νικος Καλλης

    Απαραδεκτο αρθρο…..Τελικα στο agrinionews και σε κανα δυο ακομα site της πολης μας γραφουν οτι τους πει ο καθενας νομιζοντας πως ετσι ασκουν δημοσιογραφια….Αληθεια πριν γραψετε αυτο το κατεβατο ψαξατε να μαθετε τα γεγονοτα ή απλα γραψατε κατι που σας μετεφερε καποιος?
    Οσον αφορα τον κυριο που ρωταει ποσοι υπαλληλοι δουλευουν και δεν του λεει κανενας,ποιον ρωτησε και δεν του ειπε?Στο περιπτερο απεναντι απο το ταχυδρομειο ρωτησε για γραμματοσημα?Στο υποκαταστημα των ΕΛΤΑ στα Καραπανεικα πηγε?Στο καταστημα του Αγιου Κωνσταντινου πηγε?
    Τελικα δεν αλλαζουν οι Ελληνες με τιποτα…..

  5. Ανώνυμος

    Το άρθρο δεν είναι απαράδεκτο..μεταφέρει τα γεγονότα στην ουσία του θέματος κ το site θεωρώ ότι είναι εγκυροτατο κ επιεικεστατο σε όσα συνέβησαν,διατηρώντας πολύ ουδέτερο ρόλο..κατανοούμε τους υπαλλήλους του ταχυδρομείου ώς προς την ορθή εξυπηρέτηση του κοινού,αλλά κάποια γεγονότα συμβαίνουν κατ’επανάληψη κ δεν τιμούν κ τα ελληνικά ταχυδρομεία .

  6. Κ Τ

    Ε ΡΕ ΛΥΣΑ ΜΕ ΤΑ ΕΛΤΑ ………..ΦΑΝΤΑΣΟΥ ΝΑ ΔΗΜΟΣΙΕΥΘΟΥΝ ΚΑΙ ΟΙ ΑΜΟΙΒΕΣ (ΣΥΝΟΛΙΚΑ ΟΧΙ ΒΑΣΙΚΟΣ)…………….ΣΤΙΣ ΚΟΥΡΙΕΡ ΑΔΕΛΦΙΑ ΜΕ ΜΙΚΡΟΤΕΡΗ ΤΙΜΗ ΑΠΟΣΤΟΛΗΣ ΤΑ 8.5 ΕΥΡΩ( ΓΙΑ ΕΝΑ ΓΡΑΜΜΑ) ΕΤΣΙ ΑΠΛΑ ΑΡΚΕΙ ΝΑ ΒΓΕΙ ΤΟ ΜΑΤΙ ΤΟΥ ΓΕΙΤΟΝΑ.

  7. ΚΔ

    Είναι μια πρώιμη ανθρώπινη ανάγκη να κατακρίνουμε τους άλλους και να λέμε ότι για τα προβλήματά μας φταίνε πάντα οι “άλλοι”(φταίνε οι υπάλληλοι, φταίνε οι διάδρομοι του ταχυδρομείου κ.λ.π.). Τα παράπονα βέβαια ας εκφράζονται ώστε να βελτιώνονται όλοι. Παράλληλα όμως ας μην ξεχνάμε τα λόγια του Καζαντζάκη: “Ν’ αγαπάς την ευθύνη. Να λες: Εγώ μονάχος μου έχω χρέος να σώσω τη γης. Αν δεν σωθεί, εγώ φταίω…”

Αφήστε μια απάντηση

Η ηλ. διεύθυνση σας δεν δημοσιεύεται.