Χθες , Τρίτη 17-03-2025, πραγματοποιήθηκε η ετήσια τακτική Γενική Συνέλευση του Εμπορικού Συλλόγου Αγρινίου «Ο Ερμής».
Στα πλαίσια της ελήφθησαν αποφάσεις για μια σειρά ζητημάτων ενώ πριν την έναρξη εργασιών τηρήθηκε ενός λεπτού σιγή στη μνήμη των συνταξιούχων – μελών του Συλλόγου: Χριστόφορου Αραχωβίτη, Φώτη Καμμένου, Κωνσταντίνου Βοσκόπουλου, Χριστόφορου Σοφρωνίου που έφυγαν το τελευταίο χρονικό διάστημα από τη ζωή.
Σύμφωνα με την ανακοίνωση τα θέματα ημερήσιας διάταξης της συνέλευσης ήταν:
1) Εκλογή Προεδρείου Συνέλευσης – Εκλογή Ψηφολέκτη
2) Διοικητικός Απολογισμός και Προγραμματισμός
3) Οικονομικός Απολογισμός και Προϋπολογισμός
4) Κυριακή των Βαΐων 13-04-2025 ανοιχτά ή κλειστά
5) Πολυθεματική Σύσκεψη μελών
6) Καταστατική Γενική Συνέλευση
7) Ψηφοφορίες
Η Γενική Συνέλευση, σύμφωνα με την σχετική ενημέρωση:
– ενέκρινε το Διοικητικό απολογισμό και προγραμματισμό
– ενέκρινε τον Οικονομικό απολογισμό και προϋπολογισμό
– αποφάσισε την Κυριακή των Βαΐων τα καταστήματά μας να είναι κλειστά
– ενέκρινε την πραγματοποίηση πολυθεματικής σύσκεψης το πρώτο 10ημερο του Ιούνη 2025
– ενέκρινε τη σύγκληση καταστατικής Γενικής Συνέλευσης το φθινόπωρο του 2026.
Τις προσεχείς ημέρες το Δ.Σ. του Συλλόγου θα γνωστοποιήσει και εκτενέστερα θα αναφερθεί στις αποφάσεις και τα συμπεράσματα της Γενικής Συνέλευσης










3 Σχόλια
Κλείστε τα όλη την Μ. Εβδομάδα, όχι μόνο την Κυριακή των βαΐων.
Κλείστε καμιά δεκαριά είστε εσείς που κλείνετε και που έχετε παλιά λεφτά απ’ τους πατεράδες σας όλη η υπόλοιπη αγορά ανοιχτή θα είναι.
ΓΙΑΤΙ,ΗΤΑΝΕ ΠΟΤΕ ΑΝΟΙΚΤΑ ΕΚΕΙΝΗ ΤΗ ΜΕΡΑ;ΑΝ ΚΑΝΩ ΛΑΘΟΣ ΠΕΣΤΕ ΜΟΥ.