Πέμπτη, 28 Ιανουαρίου, 2021

Ένα ΤΕΙ και ένα ερευνητικό κέντρο στην Αιτωλοακαρνανία η πρόταση Γαβρόγλου

Ένα ΤΕΙ και ένα ερευνητικό κέντρο στην Αιτωλοακαρνανία η πρόταση Γαβρόγλου

gavroglou-panellinies-708Ως γνωστόν χωρίς θετικά αποτελέσματα πραγματοποιήθηκε η δεύτερη συνάντηση του Υπουργού Παιδείας, Κώστα Γαβρόγλου, με το Δ.Σ. του Συλλόγου Αιτωλοακαρνάνων Δημοσιογράφων.

Ενώ κατά την πρώτη επαφή μαζί του την περασμένη εβδομάδα, φάνηκε ότι υπήρχε πρόθεση ουσιαστικού διαλόγου προκειμένου να τερματιστεί η υπονόμευση και η υποβάθμιση των Πανεπιστημιακών δομών του Αγρινίου και του Τ.Ε.Ι. Μεσολογγίου, κατά τη νέα επαφή με τον κ. Γαβρόγλου, διαπιστώθηκε εντελώς διαφορετικό κλίμα.

Ενώ κατά την πρώτη επαφή μαζί του, φάνηκε ότι υπήρχε πρόθεση να συζητηθεί εκτενώς και σε βάθος η πρόταση για τη δημιουργία Πρότυπου Πανεπιστημίου Αειφορικής Ανάπτυξης στον νομό που έχει το γνωστικό αντικείμενο “στα πόδια του”, κατά τη δεύτερη επικοινωνία με τον Υπουργό, κατέστη σαφές ότι η πολιτική βούληση προς την κατεύθυνση αυτή δεν υπάρχει…

Σύμφωνα με την ανακοίνωση του Συλλόγου Δημοσιογράφων , η υποβάθμιση των Πανεπιστημιακών σχολών στο Αγρίνιο και του Τ.Ε.Ι. Μεσολογγίου, έχει ηθικούς και φυσικούς αυτουργούς, που πρέπει να αποκαλυφθούν. Ωστόσο τώρα προέχει η υπεράσπιση των δύο αυτών σπουδαίων “κυττάρων” για την τοπική κοινωνία και οικονομία.

Ο υπουργός υποστήριξε ότι όπως έχουν σήμερα τα πράγματα κι όπως λειτουργούν οι σχολές στον νομό μας, δεν υπάρχει μέλλον! Σύμφωνα με όσα αναφέρει ο Σύλλογος των δημοσιογράφων η δική του πρόταση είναι:Να ιδρυθεί στον Νομό ένα Τ.Ε.Ι. με “δέσμη” σχολών (στην προοπτική “ανωτατοποίησης” ορισμένων από αυτές) καθώς και ένα Ερευνητικό Κέντρο με αντικείμενο την αγροτοκτηνοτροφία. Είναι προφανές ότι έτσι “μεταναστεύουν” οι υπάρχουσες σχολές!

Μπροστά στα νέα δεδομένα, όπως είναι φυσικό, η αντίδραση των μελών του Δ.Σ. του Συλλόγου ήταν άμεση και επισημάνθηκε στον υπουργό ότι τέτοια λύση δεν πρόκειται να γίνει αποδεκτή σε κανένα επίπεδο.

Του επισημάνθηκε επίσης ότι τόσο οι δημοσιογράφοι, όσο και οι άλλοι φορείς του νομού μας αλλά κι όλοι οι κάτοικοι, θα αγωνισθούν με όλα τα νόμιμα μέσα ώστε να μην υλοποιηθούν αυτά τα καταστροφικά σχέδια για την Αιτωλοακαρνανία.
Το ζήτημα αυτό, που θεωρείται μέγιστης σημασίας για τον νομό, θα συζητηθεί σε ημερίδα που θα πραγματοποιηθεί στο Αγρίνιο τη Δευτέρα 19 Ιουνίου και ώρα 19:30 στην αίθουσα του Επιμελητηρίου Αιτωλοακαρνανίας.

Την ημερίδα συνδιοργανώνουν ο Σύνδεσμος Αιτωλοακαρνάνων Επιχειρηματιών και ο Σύλλογος Αιτωλοακαρνάνων Δημοσιογράφων με κύριο θέμα την “Επανίδρυση του Πανεπιστημίου Δυτικής Ελλάδας”, με τη συμμετοχή φορέων, ακαδημαϊκών, πολιτικών αλλά και πολιτών. Όλοι μαζί να υποστηρίξουμε το “αύριο” του τόπου μας!

Θέματα που ενδιαφέρουν

19 Σχόλια

  1. Νίκος Γεννηματάς

    Όλα αυτά είναι λαικισμοί και παιχνίδια που είναι γνωστά στην χώρα που ζούμε.
    Τα τμήματα, είτε θα φύγουν και θα ενσωματωθούν πλήρως στην πανεπιστημιούπολη στην Πάτρα, αλλιώς αργά ή γρήγορα θα κλείσουν ούτως η άλλως. Γιατί, ζήτηση δεν υπάρχει γιατί είναι απομονωμένες , οι υποδομές είναι προσωρινές και ενοικιάζονται σε τιμές “χρυσού” ενώ παράλληλα το ίδιο το πανεπιστήμιο μετα δυσκολίας τις συντηρεί εκτός της έδρας του. Ο πιο σημαντικός λόγος όμως που πρέπει να βγούν απο όλη την ιστορία αυτή και να ενταχθούν στην πανεπιστημιούπολη μία και καλή, είναι : η κάλυψη των μελών ΔΕΠ απο όμορα τμήματα εκεί ,κάτι που δεν γίνεται εδώ λόγω απόστασης. Έτσι θα βελτιωθούν τα τμήματα όσο και αν δεν αρέσει σε πολλούς.
    Δεν γίνεται στην σημερινή Ελλαδίτσα της κρίσης να μιλάμε για ιδρύματα σε κάθε χωριό ,σε κάθε απομονωμένη περιοχή , χωρίς να υπάρχει ΚΑΝΕΝΑ σχέδιο και ΚΑΜΙΑ υποδομή. Όπως έχω ξαναπεί σε προηγούμενο σχόλιο μου , επι “πανεπιστημίου” Δυτικής Ελλάδας τα τμήματα υπολειτουργούσαν και δεν είχαν ούτε τα απαραίτητα.
    Μου κάνει ιδιαίτερη εντύπωση που ΚΑΝΕΙΣ δεν μιλάει για τα ουσιαστικά προβλήματα των φοιτητών,κάτι που κρίνει την ΥΓΕΙΑ ενός ιδρύματος.. ΜΟΝΟ Η ΤΣΕΠΗ ΣΑΣ. Αλλιώς θα ήταν άμα εκεί είχαν περάσει τα παιδιά σας όμως έ? Μπράβο για την υποκρισία σας, και σε όλους όσους είναι μέσα στο παιχνίδι αυτό . Είναι ντροπή για όλους και μακάρι να γίνετε ο περίγελος .

  2. Καθηγητής

    Για μια ακόμα φορά οι παράγοντες (Δήμαρχοι, Βουλευτές, Επιμελητήρια) του Νομού Αιτωλοακαρνανίας, όπως και με το σχέδιο ΑΘΗΝΑ, τηρούν σε σύγχυση και χωρίς σχέδιο οδηγούν τους πολίτες σε ατόπημα.
    Συγκεκριμμένα:
    1. Τα Πανεπιστήμια διεθνώς δεν είναι μονοθεματικά αλλά πολυθεματικά. Έτσι ένα μονοθεματικό Πανεπιστήμιο (όπως πρότεινε το Υπουργείο) είναι σίγουρο ότι θα θδηγηθεί σύντομα στο Θάνατο.Ένα αυτόνομο Πανεπιστήμιο απαιτεί τουλάχιστον 2 σχολές με τουλάχιστον 2 τμήματα ανα Σχολή. Αλλιώς η ζωή του θα είναι σύντομη και προδιαγεγραμμένη.
    2. Η μόνη ρεαλιστική λύση σε αυτή τη φάση είναι η ένωση των τμημάτων του πρώην ΤΕΙ Μεσολογγίου (που βρίσκονται στο νομό Αιτ/νιας) με τα τμήματα του Πανεπιστημίου στο Αγρίνιο και την θεσμοθέτηση 2 σχολών. Για αυτό άλλωστε ενώνονται το ΤΕΙ Αθήνας και ΤΕΙ Πειραιά για να γίνουν Πανεπιστήμιο (τυράκι).
    3. Εαν στο ΤΕΙ Μεσολογγίου δεν αναπτυχθούν τμήματα με εργαστηριακό περιεχόμενο τότε, λόγω και της κρίσης, οι φοιτητές θα είναι επισκέπτες για τις ανάγκες εργαστηριακών μαθημάτων.
    4. Μετά την ανακοίνωση για 2 ετείες κύκλους σπουδών όποιος είναι ψιλιασμένος αντιλαμβάνεται ότι εαν παραμείνει έτσι τότε το ΤΕΙ Μεσολογγίου θα μετατραπεί σε ένα μεγάλο ΙΕΚ.
    5. Όσο για το ερευνητικό κέντρο μελέτες για το εξοπλισμόε αντίστοιχων κέντρων προβλέπουν τουλάχιστον 2 εκ. ευρω ενώ το ερευνητικό κέντρο δεν απαιτεί την φυσική παρουσία των ερευνητών (που θα είναι κατα βάση Καθηγητές Πανεπιστημίων και ΤΕΙ). Δηλ. θα απαιτηθούν πολλά χρόνια για να μπορέσει να διαμορφωθεί σε ένα πραγματικό ερευνητικό κέντρο. Αντί αυτού γιατί δεν προτείνεται η δημιουργία Παγκόσμιου Ιχθυοερευνητικό Κέντρο αξιοποιώντας τις υποδομές του τμήματος Υδατοκαλλιεργειών και Αλιευτικής Διαχείρισης του ΤΕΙ Δυτικής Ελλάδας.

    Για όλα τα παραπάνω όσοι γνωρίζουν ξέρουν ότι δεν χωρούν ανταπόδειξης.

  3. PANE-6

    ΑΠΙΣΤΕΥΤΗ ΑΔΙΚΙΑ ΣΕ ΒΑΡΟΣ ΤΟΥ ΑΓΡΙΝΙΟΥ ΑΠΟ ΤΟΝ ΥΠΟΥΡΓΟ ΤΟΥ ΣΥΡΙΖΑ.

  4. M

    Χωριό το Αγρίνιο. Μάλιστα. Ή είσαι πραγματικά άσχετος από γεωγραφία ή ζεις σε άλλο πλανήτη.

  5. Φοιτητής

    Αυτο που δεν κατάλαβενεται είναι πως τα τμήματα έχουν σοβαρά ζητήματα σας παρακαλώ και εμείς και οι καθηγητές μας πήραμε απόφαση να πάμε Πάτρα…..σας παρακαλώ αφήστε μας

  6. D.G

    Φοιτητή εάν εσύ δεν θέλεις τον πούλο, ένταξη !!!!!!

  7. Φοιτητής

    Είναι ψηφισμμενο απο τον Σύλλογο Φοιτητών, απο την Σύγκλητο και απο τον Σύλλογο καθηγητών οποτε οταν επιτέλους οι σχολες πάνε στο Αγρινιο θα μείνετε να βοσκαται πρόβατα

  8. kostas

    Νικο χωριο μια πολη 100.000 κατοικων; Ποσο ασχετοσυνη ποια;; Αμα δεν υπηρχαν οι δομες η λυση ειναι να βρεθουν… Η αναλογικοτητα της εκπαιδευσης ειναι συνταγματικως κατοχυρωμενη και η πολη απαιτει αυτο που δικαιουται βασει συνταγματος όχι κατι παραπανω…

  9. Νίκος Γεννηματάς

    Πρώτα απόλα δεν είπα ποτέ ότι το Αγρίνιο είναι χωριό , αλλά είναι μια σχετικά απομονωμένη περιοχή , και ειδικότερα στο θέμα του ακαδημαϊκού τομέα και των υποδομών του. Δεν είναι όμως ούτε μία μεγάλη πόλη και είναι κακό να κακορευόμαστε κάτι τέτοιο ενώ δεν ισχύει, καθώς είναι μία μέση ελληνική πόλη σύμφωνα πάντα με τα δεδομένα της δυναμικότητας της ,όσον αφορά τον κόσμο που την επισκέπτεται και τον τουρισμό της, αλλά και απο όποια άλλη όψη και αν το δούμε. Δεν αποτελεί κέντρο, εκτός του πληθυσμιακού και εμπορικού του δυναμικού που είναι το μεγαλύτερο στην Αιτωλοακαρνανία.
    Είναι αλήθεια και το ξέρουμε όλοι ότι σε πολλές περιοχές οι οποίες δεν έχουν κάποιο ιδιαίτερο αναπτυξιακό χαρακτήρα ή δεν είναι σημεία αναφοράς προς καμία κατεύθυνση, πολιτικοί που είχαν συμφέροντα και καταγωγη απο τα μέρη εκείνα έφτιαξαν και τμήματα και τις υποδομές και μεγαλεία. Είναι απαράδεκτο καθώς τα ιδρύματα συνήθως ιδρύονται και αναπτύσονται σε περιοχές με παραγωγικό ή τουριστικό ενδιαφέρον για να υπάρχει αλληλεπίδραση και πειραματισμός μέσα στο ίδιο το περιβάλλον που περικλύει το πανεπιστήμιο ή ακαδημία.
    Για να γίνω για άλλη μία φορά πιο συγκεκριμένος, το Αγρίνιο είναι μία πόλη που δεν έχει τίποτα με το οποίο να μπορεί να κρατήσει στους κόλπους της αυτό που μπορεί και να του άξιζε, σχολές με αγροτικό προσανατολισμό λόγω της ιστορίας της πόλης, αν και ένα επιπλέον αρνητικό είναι ότι ακόμα και η αγροτική άνθιση και η παραγωγή στα καπνά ανήκει ακριβώς στο παρελθόν, και αυτο δεν βοηθάει καθόλου.
    Αλλά ξέρετε τί όμως; Φαίνεται ξεκάθαρα ποιός πειράζεται και ψάχνεται και ειδικά όταν δεν αναφέρθηκα πουθενά σε αυτό που υποστηρίζετε, καθώς μίλησα γενικά για το τι συμβαίνει στην Ελλάδα. Είναι κακό ότι συμβαίνει στο Αγρίνιο αλλά κάποιοι είναι και ιθύνοντες για την κατάσταση αυτή, και επομένως δεν μπορούμε να ζητάμε τα παντα όταν δεν υπάρχουν ΒΑΣΕΙΣ.
    Δεν μπορώ να δεχθώ ορισμένους οι οποίοι επειδή παρερμηνεύουν όπως θέλουν και επειδή πειράζονται με το παραμικρό,τα λόγια μου και την άποψη μου. Όλοι νοιαζόμαστε για το καλύτερο,αλλά ας είμαστε ρεαλιστές και να μην κρυβόμαστε πίσω απο το δαχτυλό μας. Χωρίς πολιτισμένο διάλογο δεν πάμε πουθενά , και θα παραμείνουμε στα ίδια που είμαστε και θα μας αξίζει στην τελική.

  10. M

    Νίκος Γεννηματάς επιμένεις να γράφεις αερολογίες και λάθη. Παραδέξου οτ λάθος σου, τράβα άνοιξε κανένα βιβλίο ή δες κανένα αρχείο στατιστικών – απογραφών και μετά έλα που θα πεις ότι το Αγρίνιο είναι “μέση ελληνική πόλη”.
    Τα πράγματα είναι απλά, λόγω πληθυσμιακού μεγέθους η πόλη ΔΙΚΑΙΟΥΤΑΙ πανεπιστήμιο, όπως οι μικρότερες πόλεις δικοαιούνται λύκεια, γυμνάσια κλπ. Απορώ πώς τα γράφετε κάποιοι αυτά τα πράγματα, 15 χρονών είστε;

  11. Νίκος Γεννηματάς

    Συνεχίζεις τους άστοχους χαρακτηρισμούς σου κύριε Μμμμμμ … Απότι φαίνεται ούτε συζήτηση δεν ξέρεις να κάνεις γιατί δεν ξέρεις απο που να πιαστείς, και δεν θα βγεί ποτέ άκρη με άτομα σαν εσένα που μόνο με επίθεση ξέρουν να κινούνται εντός μίας συζήτησης ή οποία πρέπει να αποτελείται απο επιχειρήματα.
    Δεν είπα ποιος δικαιούται και γιατί πουθενά , αλλα θα σου πω ένα πράγμα το οποιο είναι ΣΙΓΟΥΡΟ.
    Τα τμήματα θα πάνε στην Πάτρα ή θα κλείσουν γιατί δεν μπορούν να συντηρηθούν στο Αγρίνιο στην παρούσα φάση. Ο μόνος τρόπος για να μπορέσουν να μείνουν εδώ θα ήταν μόνο αν υπήρχαν οι υποδομές ,το περιβάλλον (και όχι το εχθρικό και εγωιστικό που υπάρχει τώρα και τόσα χρόνια) , και η χρηματοδότηση απο ένα αυτόνομο ίδρυμα μέσα στον ίδιο το Νομό. Πήγαινε και ρώτα μέσα στο ίδιο το πανεπιστήμιο τι έχει αλλάξει τόοσο καιρό και σε τι χάλια βρίσκονται τα 3 τμήματα αυτά, αν ασχολήθηκε κανείς ρε αδερφέ. Ρώτα τους επίσης που βλέπουν καλύτερο μέλλον.Σχεδόν η πλειοψηφία θα σου πεί “μέσα στην πανεπιστημιούπολη στην Πάτρα”. Σκέψου όμως και τους φοιτητές , παιδιά που ήρθαν να σπουδάσουν σε αυτή την πόλη , για τα οποία δεν νοιάστηκε ποτέ κανείς και ούτε πρόκειται γιατί αποτελείται απο κακομοίρηδες τοπικιστές σαν και του λόγου σου. Και είσαι τοπικιστής γιατί μόνο τα πληθυσμιακά στατιστικά σε νοιάζουν΄και το έχεις και ώς καμάρι και μοναδικό σου επιχείρημα..
    Μία περιοχή δεν την κάνουν οι αριθμοί , ούτε τα μεγέθη απαραίτητα, αλλά το περιβάλλον και το πόσο φροντίζουν οι υπεύθυνοι εκείνοι να φτιάξουν συνθήκες στις οποίες θα μπορεί να εντρυφήσει ένα ακαδημαικό ίδρυμα το οποίο είναι ζωντανό και χτίζεται με τον καιρό. Εδώ δεν χτίστηκαν τα τμήματα,αλλα καταστράφηκαν και είναι πλεόν στην κατάσταση που είναι. Αλλά που να τα γνωρίζεις αυτά , φαίνεται άλλωστε ποιος δεν ανοίγει βιβλίο και ποιος δεν έχει δεί πως λειτουργούν τα πανεπιστήμια και τα κολέγια εκ των εσώ.
    Ένα αποτυχημένο πείραμα ήταν εδώ η ίδρυση του πανεπιστημίου, και δεν θα ηταν αποτυχημένο αν δεν υπήρξε αυτή η αδιαφορία τόσα χρόνια.
    Κάθε φορά που πάει να φύγει το πανεπιστήμιο το θυμόμαστε έ? Συμφέρον και μόνο?
    Γιαυτό και μόνο αξίζει να φύγουν τα τμήματα και να μην ξαναγυρίσουν ποτέ.

  12. lekkas giorgos

    Οι ενεργοί φοιτητές είναι στο Αγρίνιο πάνω από 1500 και η πόλη κάθε Σεπτέμβριο δεν χάνει ούτε το 3% από αυτούς που περνούν, δηλαδή το 97% έρχονται εγγράφονται και τελειώνουν τις σχολές με Μ.Ο. 6,5 χρόνια φοίτησης!!! Συνεπώς τα παραπάνω είναι στην καλύτερη ασχετοσύνη σε διαφορετική περίπτωση είναι οργανωμένη τοποθέτηση παραπλάνηση του κοινού, κ.Νικο!!!

  13. lekkas giorgos

    Η κυβέρνηση που έχει βγάλει νόμο που παραγράφει το αδίκημα του πλαστού πτυχίου σε 6 χρονιά από την τέλεση του αδικήματος θα μας πει και αν το πανεπιστήμιο πρέπει να μείνει η αν φύγει!!! Καλά να πάθει η τοπική κοινωνία γιατί αυτούς ψήφισε στις βουλευτικές εκλογές!!

  14. agnostos

    Τα τμήματα δεν έχουν μέλλον στο Αγρίνιο. Αν γίνει αυτόνομο θα πάρει πολύ καιρό να γίνει γνωστό και να ανέβει στην πανελλήνια και στη παγκόσμια κλίμακα έρευνας και προόδου.
    Οι σχολές δεν είναι λύκεια, απλά να σπουδάζεις εκεί, να πέρνεις το χαρτί και τέλος. Επί Δυτικής Ελλάδος δεν υπήρχε επαρκής χρηματοδότηση και διοίκηση. Υπήρχαν προβλήματα με σύσταση ΕΛΚΕ, ερευνητικά προγράμματα και εξοπλισμό.
    Τι να το κάνω οτι έχει πολυ κόσμο ο νομός, οταν το πανεπιστήμιο δεν εχει ΕΛΚΕ. Και οσοι δε ξέρετε τι είναι ΕΛΚΕ, καλύτερα μη σχολιάζετε περι σχολών. Μάθετε γιατί είναι σημαντικός ο ΕΛΚΕ και μετά ζητήστε και αυτόνομο πανεπιστήμιο. Αναρωτηθήτε αν θα στέλνατε τα πιαδιά σας σε ένα τέτοιο πανεπιστήμιο.
    Αν οι σχολές πάνε στη Πάτρα θα εξασφαλίσουν απευθείας τα βασικά και η λειτουργία τους θα καλυτερέψει. Όσο μένουν Αγρίνιο, κάθε 2-3 χρόνια θα κινδυνεύουν να αλλάξουν έδρα, διοίκηση, τόπο κτλ, ανάλογα με τις ορέξεις του κάθε πολιτικάντη. Δεν γίνετε να λειτουργούν έτσι σχολές, με ανασφάλεια και “ξεκρέμαστες”. Σχολές είναι, όχι περίπτερα.
    Τι να τον κάνω τον πολύ κόσμο στο νομό, όταν μια ολόκληρη γενιά αποφοίτων πήρε πτυχίο που έγραφε πάνω και πανεπιστήμιο Δυτικής Ελλάδας και Πατρών ? Τους χαντακώσατε όλους. Θα βγεί ο πολύς κόσμος του νομού να απολογηθεί σε αυτά τα παιδιά ? Τότε μέχρι και οι Αγρινιώτες γελάγατε, τώρα ξαφνικά σας κόπηκαν τα γέλια.
    Οι σχολές θα είναι καλύτερα στη Πάτρα. Αγρινιώτες, αποδεχτείτε το και δείτε απο που αλλού θα εξασφαλίσετε λεφτά για τον τόπο σας, γιατι και εσάς τόσα χρόνια σας κοροιδεύουν, όπως κοροιδεύουν και τις σχολές.

  15. No more Patras

    Μου ‘αρεσε’ το τελευταιο σχολιο του ‘αγνωστος’, Γιατι ειναι ‘γνώστης’!
    ΕΛΚΕ. Η μαγικη λεξη,
    Για να μαθαινουν και οι υπολοιποι λοιπον.
    ΕΛΚΕ = Ειδικος Λογαριασμος Ερευνας και Κονδυλιων.
    Με απλα λογια, ‘διαχειριση ερευνητικων προγραμματων’.
    Ερευνα, βεβαια, ποιος μπορει να πει οτι δεν την εχουμε αναγκη στην Ελλαδα;
    Βεβαια θελουμε ερευνα, μακαρι να υπαρχει!

    Να σας πω ομως και την αλλη ‘πρακτικη’ αναγνωση;;;;
    Μιας και …’χορτασαμε’ ερευνα στην Ελλαδα,
    η ουσια ειναι…(μαντεψτε)…τα … ΛΕΦΤΑ!
    Εμ βεβαια, τι νομιζατε, καιγεται καρφακι για τους καθηγητες, για την διδασκαλια των φοιτητων;
    Τον ‘τιτλο’ να εχουμε, και βουρ στον…πατσα=ερευνητικα προγραμματα.
    Μισθοι 2000ευρω, και τον εχουν για…στραγαλια,
    αφου το μονο που τους νοιαζει ειναι η…ερευνα….δηλαδη να συμμετεχουν σε ερευνητικα προγραμματα,
    να ‘ροκανιζουν’ κονδυλια, και να γεμιζουν οι λογαριασμοι λεφτα…
    Βασικα, εκει ειναι τα λεφτα….

    Ετσι λοιπον.
    Αμα η ερευνα ηταν οντως ερευνα, επρεπε να εχουμε καινοτομικα προιοντα, νεες θεσεις εργασιες στην Ελλαδα, πατεντες που να αποδιδουν κατι πρακτικο στην χωρα, παραγωγη με καινοτομιες κλπ. Ναι, ετσι θα ειχε νοημα. Βλεπετε εσεις κατι τετοιο; Οχι βεβαια…

    ΕΛΚΕ λοιπον. Η μαγικη λεξη και η ουσια.
    Γιατι τα λεφτα, ειναι πανω απο ολα.

  16. agnostos

    Τα γεγονότα που αναφέρεις No more Patras, δεν αφορούν μόνο το Αγρίνιο. Είναι γενικά φαινόμενα. Μην μπερδεύεις μια γενική παθογένεια με την κατάσταση στο Αγρίνιο, για να παρουσιάσεις σαν κακούς κλέφτες όσους θέλουν εξέλιξη των τμημάτων στη Πάτρα.
    Ο ΕΛΚΕ είναι κακός που εξασφαλίζει ερευνητικά προγράμματα, είναι κακός που γίνονται έρευνες σε εργαστήρια. Που πληρώνονται ερευνητές, που λόγω ανεργίας δεν έχουν άλλο εισόδημα. Που αποκτούν εμπειρία αυριανοί επαγγελματίες.
    Αν δεν υπάρχει απορρόφηση ερευνών απο την κοινωνία, γ αυτό δε φταίνε τα πανεπιστήμια και ο κακός ΕΛΚΕ. Φταίει και η πολιτική κατάσταση και η κοινωνία και κάτι απόψεις σαν τις δικές σου, που γκρινιάζετε χωρίς να ξέρετε, γράφωντας απλά για “μισθούς”. Προτιμάς ακαδημαικούς καθηγητές που δε πατανε ποτέ στη σχολή και δεν παράγουν έρευνα με κανένα τρόπο? Η μήπως, όποιος τολμήσει και παράξει έρευνα, είναι βάρος και να του κόψουμε και το μισθό ?
    Μια πανεπιστημιακή καινοτομία θέλει χρόνο για να μεταφερθεί στη παραγωγή, μέσα απο διαδικασίες που περιλαμβάνουν έρευνα, έκδοση αποτελεσμάτων, κατοχύρωση, επικοινωνία με φορείς, με εταιρίες κτλ.
    Είσαι σίγουρος οτι φταίει ο κακός ΕΛΚΕ για τις νεες θέσεις εργασίας? Την τρόικα την έχεις ακουστά ? Είσαι σίγουρος οτι δεν υπάρχουν καινοτομίες στην Ελλάδα ? Ο δορυφόρος του πανεπιστημίου Πατρών, η Ελληνική φαρμακοβιομηχανία, οι Έλληνες μηχανικοί, οι μελέτες σε πανεπιστημικά νοσοκομεία, οι εφαρμογές και τα apps των πανεπιστημίων δε σου λένε κάτι.
    Δε καίγετε καρφί των καθηγητών για την διδασκαλία των φοιτητών, γ’ αυτό είναι ακόμα στο Αγρίνιο και διδάσκουν και παράγουν όσο μπορούν, παρά τα εμπόδια που τους βάζουν.
    Αφού λοιπόν οι καθηγητές είναι κακοί και τα πέρνουν και ο ΕΛΚΕ είναι κακός και σκορπάει λεφτά και οι φοιτητές κάνουν έρευνα χωρίς αντικρισμα, τι τα θέλετε τα τμήματα στο Αγρίνιο ? Μήπως γιατί κ εσείς τη τσεπούλα σας σκέφτεστε?
    Όταν γίνετε κακοδιαχείρηση του ΕΛΚΕ είναι σκάνδαλο. Όταν γίνετε κακοδιαχείρηση των τμημάτων στο Αγρίνιο είναι απλά…..λαθάκι.

  17. No more Patras

    agnoste, εγω θα το πω αλλα δεν υπαρχει περιπτωση να το παραδεχτει κανεις δημοσια.
    Το ξερεις οτι καθηγητες, με ενα φλασακι και ενα powerpoint, γυρνανε ταξια σε Ευρωπη και ολο τον κοσμο, και…..παρουσιαζουν απλα την εργασια τους;
    Οκ θα πεις, θα πρεπει καπως να γινει κι αυτο…αν και στην εποχη του internet και με τα στενα οικονομικα της Ελλαδας θα μου επιτρεψεις να διαφωνησω….
    ΕΛΚΕ λοιπον και ερευνα αλα ελληνικα.
    Ναι, σιγουρα ισχουν αυτα που λες για τον ελληνικο δορυφορο κλπ.
    Αλλα για καθε εναν που οντως κανει κατι, υπαρχουν και αλλοι δεκα, που απλα κανουν….ντολτσε βιτα, για να το πω επιεικως κομψα, με το να μην πατανε σε αιθουσε, με το μονο που να τους νοιαζει να ειναι πως να ‘χωθουν’ σε ερευνητικα προγραμματα (γιατι εκει ειναι η μεγαλη μασα!) και δωστου ταξιδια, και δωστου παρουσιασεις…..και γυρνανε με το φλασακι και το powerpoint ολο τον κοσμο, με εξοδα του ελληνικου δημοσιου φυσικα…
    Ανωτερος ο σκοπος ομως, ετσι; Η ερευνα! Η αναπτυξη!
    Επετρεψε με να ξερω ‘αργομισθους’ και ‘κηφηνες’ καθηγητες….
    Μην τρελαθουμε δηλαδη….ολοι ειμαστε πιεσμενοι οικονομικα, αλλα καθηγητες με μισθους διχιλιαρου τη σημερον ημερα, να ειναι οι απολυτοι φραγκοπνιχτες με τα προγραμματα, ασε, ετσι ειναι κι ας μη το παραδεχεσαι…
    Ο ΕΛΚΕ λοιπον ειναι ‘πονεμενη’ ιστορια.
    Κι οταν ακουω καθηγητες να μιλανε για ΕΛΚΕ, ξερω.
    7 στους 10, ειναι για το μεγαλο φαγοποτι.
    Αυτο νοιαζει εξαλλου τους καθηγητες.
    Που υπαρχουν…ποροι….τα λοιπα ειναι φυκια για μεταξωτες κορδελες….
    Δεν απαξιωνω ΟΛΟ το καθηγητικο προσωπικο.
    Ομως η συντριπτικη πλειοψηφια, βλεπουν τα παντα ως ΧΡΗΜΑ, και ολα τα αλλα, οπως ο ΤΟΠΟΣ, το να τιμας το ψωμι που τρως καπου, το να κανεις τη δουλεια σου σωστα(διδασκαλια την ρημαδα!), ε περα βρεχει με αυτα, ψιλα γραμματα…
    Καθηγητες…..που πατανε 2 φορες τη βδομαδα, απο 3-4 ωρες, και thats’ all.
    Και αφου καθαριζουν κατι χιλιαδες ευρω μηνιαιως,
    κουραζονται πια να ερχονται στην Αιτωλοακαρνανια και το Αγρινιο.
    Οχι αγαπητε.
    Οταν διοριζοσουν, διοριστηκες στο ΑΓΡΙΝΙΟ.
    Τελος.
    Το ηξερες.
    Π@@@ιες να διοριζομαι στο Αγρινιο, και μετα απο την επομενη μερα να αγωνιζομαι να φυγω για Πατρα, να τα ξεχασετε.
    Προσεξτε μονο, γιατι και κατι ‘φιλαρακια’ καθηγητες στο Μεσολογγι,
    δεν εκτιμουσαν οτι ειχαν,
    και ηθελαν….Πατρα, αλλα αντι για Πατρα, βρεθηκαν στη μεση του πουθενα, στην Αμαλιαδα….ρωτα τους….λενε Μεσολογγι και κλαινε τωρα….εγινε και η Ιονια….πιο ευκολα ερχεται ο Πατρινος που μενει στο Ριο στο Μεσολογγι, παρα να μπλεξει μες την Πατρα…
    Προσεξτε λοιπον, γιατι στο ‘φευγιο’ για Πατρα, υπαρχει αναμεσα το Μεσολογγι.
    Αρκετα με την ΑΧΑΡΙΣΤΙΑ σας.
    Οφειλετε ΕΥΓΝΩΜΟΣΥΝΗ και ενα ΜΕΓΑΛΟ ευχαριστω, στο Αγρινιο και την Αιτωλοακαρνανια, που σας ανεδειξε σε αυτο που ειστε.
    Και θα εξαντληθει καθε μεσο, να παραμεινετε είτε στο Αγρινιο, είτε στο Μεσολογγι.
    Το Μεσολογγι, την πατησε 1 φορα, το 2013.
    Το comeback και η επανορθωση της αδικιας, ειναι απλα ΘΕΜΑ ΧΡΟΝΟΥ.

  18. agnostos

    No more Patras, Οκ τα καταλαβαίνω όλα αυτά. Έχεις δίκιο. Σε κάθε οργανισμό, ειδικά στην Ελλάδα, κάποιος θα προσπαθεί να κάνει τη δουλίτσα του. Και στους ΕΛΚΕ και στα ΤΕΙ και θα διοριστεί Αγρίνιο με όνειρο να πάει αλλού. Αλλά εγώ (όπως και πολύ άλλοι) επιμένω να πάνε τα τμήματα Πάτρα, γιατί θα είναι καλύτερο για τα τμήματα. Απο ακαδημαικής άποψης και ερευνητικής. Το “Δυτικής Ελλάδας” δοκιμάστηκε και απέτυχε. Δεν τα έχω με τους πολίτες του Αγρινίου και όσοι βρίζουν τον κόσμο χάνουν την ουσία. Δε θέλω να φύγουν τα τμήματα για να ‘εκδικηθώ’ κανέναν. Αυτά είναι μικρότητες. Θεωρώ οτι θα είναι καλύτερα για τα τμήματα, για τα παιδία. Γ αυτό και έχω ξαναπεί οτι καταλαβαίνω τους Αγρινιώτες που αγωνίζονται, και μπράβο τους, γιατί άλλες περιοχές κοιμούνται. Αλλά ας αφήσουν τους εγωισμούς στην άκρη και ας βρούν απο αλλού έσοδα για τον τόπο τους. Τώρα που μπορούν και ο νομός πράγματι έχει δυνατότητες. Γιατί σε σένα δε θα άρεσε να στέλνεις το παιδί σου σε μια “προβληματική” σχολή που υπάρχει για να συντηρεί τους ντόπιους, ενώ θα ήταν καλύτερη υπο άλλες συνθήκες. Οπότε, ας μην κάνουμε ότι δε μας αρέσει να μας κάνουν.

  19. No more Patras

    Ναι, εφοσον οι Πατρινοι κανουν ουσιαστικα ‘προβοκατσια’, αφηνοντας τα τμηματα στο Αγρινιο να παραπαιουν, ε λογικο ειναι να φαινεται ως ‘λυση’ η μεταφορα στην Πατρα.
    Αυτοι δημιουργουν το ‘προβλημα’ (μη στηριξη),
    και αυτοι δινουν και την ‘λυση’.
    Ωραια, ετσι;

    Και επειδη πολλοι λενε για το οτι το ‘Δυτικης Ελλαδας’ δεν περπατησε,
    δεν νομιζω οτι 3 χρονια ειναι επαρκες διαστημα για να στηθει σωστα ενα ιδρυμα.
    Το λενε, το ξαναλενε, κλπ
    Ε οχι, ποσες ευθυνες πια να ζητησει κανεις, που μες σε 3 χρονια δεν πηγαν ολα ρολοι;
    Να δουλευε 10 χρονια το ‘Δυτικης Ελλαδας’ και να μην υπηρχε βελτιωση, να το δεχτω.
    Αλλα να χρησιμοποιουμε ως προσχημα τα 3 χρονια αυτονονομιας, για να λεμε οτι δεν γινεται τιποτε, ε με συγχωρεις, ειναι εκ του πονηρου.

Αφήστε μια απάντηση

Η ηλ. διεύθυνση σας δεν δημοσιεύεται.