Τρίτη, 26 Ιανουαρίου, 2021

Επαναδιαπραγμάτευση διοδίων Γέφυρας και Ιονίας Οδού προτείνει ο Χρ. Σπίρτζης

Επαναδιαπραγμάτευση διοδίων Γέφυρας και Ιονίας Οδού προτείνει ο Χρ. Σπίρτζης

spirtzis2-960x480
Θέμα επαναδιαπραγμάτευσης της σύμβασης της Ιόνιας Οδού και της Γέφυρας Ρίου – Αντιρρίου, για τη μείωση του κόστους των διοδίων, άνοιξε χθες ο υπουργός Υποδομών Χρήστος Σπίρτζης, σε συνέντευξη που έδωσε στον Ρ/Σ «Στο Κόκκινο» και τον δημοσιογράφο Στ. Σχινά.

Συγκεκριμένα, ο κ. Σπίρτζης αναφερόμενος στα εγκαίνια της Ιόνιας Οδού από τον Πρωθυπουργό Αλέξη Τσίπρα που θα γίνουν την ερχόμενη Τρίτη, εξέφρασε την ελπίδα ότι το υπουργείο θα καταφέρει να ολοκληρώσει τις αλλαγές των συμβάσεων για την μείωση των διοδίων στον αυτοκινητόδρομο. Απαντώντας σε σχετική ερώτηση, ο κ. Σπίρτζης τόνισε ότι το θέμα αφορά και το κόστος διέλευσης της Γέφυρας, όπου και εκεί θα γίνει διαβούλευση για την μείωση των διοδίων, ιδιαίτερα για τους κατοίκους της περιοχής που χρειάζονται καθημερινή μετακίνηση.

Ο διάλογος που είχε ο κ. Σπίρτζης με τον δημοσιογράφο Σ. Σχινά έχει ως εξής:

Σ. ΣΧΙΝΑΣ: Ένα κομμάτι είχε νομίζω παρουσιαστεί, είχε πάει κι ο πρωθυπουργός πριν από δυο τρεις μήνες αν θυμάμαι καλά, και μιλάμε για την οδό που συνδέει το Ρίο-Αντίρριο και φτάνει μέχρι τα Γιάννενα.

Χ. ΣΠΙΡΤΖΗΣ: Ακριβώς. Αυτό έχει ήδη δοθεί. Δηλαδή όσοι συμπολίτες μας ταξίδεψαν μέσα στον Αύγουστο μπόρεσαν και περπάτησαν αυτό το δρόμο που είναι πραγματικά με πολύ καλά ποιοτικά χαρακτηριστικά και στοιχεία, με ασφάλεια και ελπίζουμε, ότι θα είναι και με μειωμένα διόδια μόλις καταφέρουμε να ολοκληρώσουμε τις αλλαγές των συμβάσεων τώρα που θα μπούμε στην περίοδο λειτουργίας.

Σ. ΣΧΙΝΑΣ: Αυτό αφορά και τη γέφυρα; Το κομμάτι μετά τη γέφυρα, έτσι;

Χ. ΣΠΙΡΤΖΗΣ: Και με τη γέφυρα θα γίνουν συζητήσεις γιατί πρέπει κι εκεί να υπάρχει μια άλλη αντιμετώπιση.

Σ. ΣΧΙΝΑΣ: Γιατί τα διόδια είναι τεράστια, το ξέρουν όσοι ταξιδεύουν. Μεγάλο έργο μεν, πανάκριβο δε για τον χρήστη.

Χ. ΣΠΙΡΤΖΗΣ: Και ιδιαίτερα όσοι είναι κάτοικοι των περιοχών που είναι κοντά και χρειάζονται καθημερινή μετακίνηση.

Πηγή: pelop.gr

Θέματα που ενδιαφέρουν

4 Σχόλια

  1. ο προυτζόβλαχος

    να ιδουμε θα κατεβ το διόδιο συ γεφυριςς κι αηρογεφυριςςςςςςςς;;;;;;
    ει μειςςςςς είμαστε ιδω κι βλεπουμε
    θα κατεβν τα ρημάδια!!!
    Νάμπερ 1 ει σι ρε σπριτζι αν το καταφερσσσ αυτό!.
    Και η ζωή συνεχίζετε!!!!!!!!!!!!!!!!!!
    Αν το πετίχςςςς αυτό θα είσαι παλλε υπουργός με όποιο απόκομμα και αν κατέβζζζζς.
    άιντε γεια και εις ανώτερα!!!!
    αλλά να ρουτίσου κάτττ ρεεε.
    εισέίςς ρεεε πρώτα καντι τα έργα κι μιτά τα διαπραγματεύιστι;;;;;
    Γιαυτό δε σας πιστεβ κανένας!!!!

  2. Νίκος Γεννηματάς

    Όταν η Ναύπακτος είναι ουσιαστικά προάστιο της Πάτρας, και χιλιάδες κόσμος πηγαινοέρχεται είτε για δουλειές έιτε ψώνια κ.α. , προφανώς ολοι οι μόνιμοι κάτοικοι των γύρω αστικών περιοχών πρέπει να έχουν εντελώς διαφορετική αντιμετώπιση!

    Και εννοείται μείωση των διοδίων για όλους θα σήμαινε και αύξηση της κίνησης.

  3. Χρήστος

    Η τιμή των διοδίων και της γέφυρας ηταν έργα και ημέρες του Σουφλιά επι Νου- Δούλας . Ο φόρος στα ακίνητα επίσης . Σήμερα κάποιοι προσπαθούν να τα μειώσουν και κάποιοι κάνουν τους χαζούς παρθενογέννητους !

  4. Άκης Ροδίτης

    Κύριε αντιευρωπαιε ΕΣΠΑληπτη, ο κοσμος ομως ψήφισε ΣΥΡΙΖΑ για να μην ξαναπληρωσει ΕΝΦΙΑ. Οχι να ακουει για προσπαθειες και για μνημονια και για καλσον σκισμένα!

Αφήστε μια απάντηση

Η ηλ. διεύθυνση σας δεν δημοσιεύεται.