«Να καλυφθούν άμεσα τα διδακτικά κενά» ζητά από τον Υπουργό Παιδείας Κυριάκο Πιερρακάκη ο Σύλλογος Γονέων του Μουσικού Σχολείου Αγρινίου.
Με επιστολή προς τον Υπουργό το σχολείο αναφέρει πως πάνω από 300 ώρες εβδομαδιαίως χάνονται τη φετινή σχολική χρονιά, τόσο σε μαθήματα γενικής παιδείας (φιλολογικά, μαθηματικά, κλπ), όσο και σε μαθήματα μουσικής παιδείας.
Ταυτόχρονα, σημειώνεται πως υπάρχει διαχρονική έλλειψη των μουσικών βιβλίων ενώ την ίδια ώρα υπάρχουν θέματα συντήρησης κτιρίου.
«Οι μικροί μαθητές αντιμετωπίζονται σαν “μαφιόζοι” που “οπλοφορούν” με κινητό), δεν δίνονται λύσεις σε πιο σοβαρά προβλήματα», τονίζεται μεταξύ άλλων.
Αυτούσια η επιστολή του Συλλόγου Γονέων Κηδεμόνων Μουσικού Σχολείου Αγρινίου:
«ΚΑΛΥΨΗ ΚΕΝΩΝ»
Αξιότιμε Κύριε Υπουργέ,
Επιθυμούμε να σας υπενθυμίσουμε μερικά από τα σοβαρά προβλήματα που αντιμετωπίζει το σχολείο μας, σχεδόν δύο μήνες από την έναρξη της σχολικής χρονιάς, τα οποία είμαστε βέβαιοι ότι τα γνωρίζετε, αλλά δυστυχώς δεν βλέπουμε να τα επιλύετε.
Σαν να μην πέρασε μια μέρα από την έναρξη της περσινής σχολικής χρονιάς, έτσι και φέτος τα κενά στην κάλυψη των μαθημάτων από καθηγητές είναι πολλά, ακόμα και στα λεγόμενα βασικά μαθήματα…. ΚΕΝΑ, ΚΕΝΑ, ΚΕΝΑ!
Επίσης, ενώ εφαρμόζεται με ευλάβεια ο νέος κανονισμός στα σχολεία της χώρας (π.χ. έχουν δοθεί συνολικά 6.000 αποβολές μέχρι τώρα για το κινητό και οι μικροί μαθητές αντιμετωπίζονται σαν “μαφιόζοι” που “οπλοφορούν” με κινητό), δεν δίνονται λύσεις σε πιο σοβαρά προβλήματα, όπως ενδεικτικά θα αναφέρουμε, τα οποία έχουν αρνητικές επιπτώσεις και στη συμπεριφορά των μαθητών.
Συγκεκριμένα στο σχολείο μας:
- Πάνω από 300 ώρες εβδομαδιαίως χάνονται τη φετινή σχολική χρονιά, τόσο σε μαθήματα γενικής παιδείας (φιλολογικά, μαθηματικά, κλπ), όσο και σε μαθήματα μουσικής παιδείας (βιολιού παραδοσιακού και κλασικού, ταμπουρά -υποχρεωτικού οργάνου- πολίτικης λύρας κλπ), με αποτέλεσμα – δώστε σημασία σε αυτό – λόγω των πολλών κενών, τα παιδιά μας είτε να περνούν το χρόνο τους στο προαύλιο περιφερόμενα άσκοπα ως προαυλιζόμενοι φυλακισμένοι, ή να στοιβάζονται σε αίθουσες διδασκαλίας χωρίς αντικείμενο για τις ώρες που δεν υπάρχει καθηγητής.
- Υπάρχει διαχρονική έλλειψη των μουσικών βιβλίων τα οποία αναγκαζόμαστε να αγοράζουμε επικουρικά, καθώς και λίγο φωτοτυπικό χαρτί, μιας και η χρηματοδότηση είναι εδώ και χρόνια κουτσουρεμένη.
- Υπάρχουν θέματα συντήρησης κτιρίου καθώς και άλλα λειτουργικά ζητήματα.
- Υπάρχει έλλειψη χρηματοδότησης, για ένα σχολείο που ουσιαστικά είναι τρία σχολεία μαζί (γυμνάσιο, λύκειο, μουσικό) και αντικειμενικά έχει επιπρόσθετες ανάγκες σε σχέση με άλλα σχολεία (π.χ. συντήρηση μουσικών οργάνων).
Όπως καταλαβαίνετε μπορούμε να απαριθμήσουμε κι άλλα πολλά, κοινά για κάθε σχολείο προβλήματα.
Δεν θέλουμε στην παρούσα στιγμή να σας πιέσουμε αλλά φοβόμαστε ότι σύντομα δεν θα έχουμε άλλη επιλογή παρά να το κάνουμε, μεταχειριζόμενοι κάθε πρόσφορο νόμιμο τρόπο.
Στην παρούσα στιγμή, απαιτούμε να καλυφθούν άμεσα τα διδακτικά ΚΕΝΑ ώστε τα παιδιά μας να μην περνούν το σχολικό τους χρόνο στο προαύλιο ή χωρίς σκοπό στις αίθουσες διδασκαλίας, αλλά απασχολούμενα με τη διδασκαλία των προγραμματισμένων μαθημάτων.
Θεωρούμε ότι από τη στιγμή που η φυσική παρουσία των παιδιών μας στο σχολείο είναι υποχρεωτική, δεν μπορείτε να μη σέβεστε το χρόνο τους και να τα καταδικάζετε να σκοτώνουν το χρόνο τους περιμένοντας την επόμενη διδακτική ώρα. Εάν εσείς δε σέβεστε το χρόνο τους δε μαθαίνουν και εκείνα να σέβονται τον εαυτό τους και τους άλλους γύρω τους.
Τα οδηγείτε στην ματαίωση και στην αρνητική συμπεριφορά, για την οποία τόσο πολύ κατακρίνονται και εσείς θεωρείτε ότι πρέπει να τιμωρούνται με αποβολές κτλ. Γιατί όπως έλεγαν και οι αρχαίοι πρόγονοί μας, “αργία μήτηρ πάσης κακιάς”. Μην καταδικάζετε λοιπόν τα παιδιά μας πίσω από τις μπάρες του σχολείου στην αργία και στην κακία.
Τα παιδιά μας είναι οι αυριανοί πολίτες αυτής της χώρας και ως γονείς θέλουμε να ζήσουν και να δημιουργήσουν σ’ αυτή τη χώρα. Μην τα απογοητεύετε για την χώρα στην οποία ζουν, δείχνοντάς τους έτσι το δρόμο για την ξενιτιά.
Η χώρα μας πάσχει από υπογεννητικότητα, και χρειάζεται τα παιδιά μας και τους νέους ανθρώπους για να συνεχίσει να υπάρχει. Αναλάβετε λοιπόν τις ευθύνες σας ως υπουργός παιδείας και φροντίστε να τους προσφέρετε την παιδεία που με βάση το σύνταγμά μας και τη νομοθεσία μας έχετε υποχρέωση να τους προσφέρετε, για να γίνουν και εκείνοι υπεύθυνοι μελλοντικοί πολίτες.
Ευχαριστούμε για τον χρόνο που αφιερώσατε να διαβάσετε την επιστολή μας αυτή. Ευελπιστούμε στην κατανόηση και συνεργασία σας, και στην άμεση κάλυψη των διδακτικών κενών του σχολείου μας. Για τα υπόλοιπα θα επανέλθουμε…
Με τιμή για το Δ.Σ.
Ο Πρόεδρος Ο Αντιπρόεδρος
Αλεξόπουλος Γεώργιος Ταφιάδης Νικόλαος
ΠΙΝΑΚΑΣ ΑΠΟΔΕΚΤΩΝ
- Αναπληρωτή Υπουργό Παιδείας , Θρησκευμάτων και Αθλητισμού Κο Βρούτση Ιωάννη
- Υφυπουργό Παιδείας , Θρησκευμάτων και Αθλητισμού Κα Ζέττα Μακρή
- Υφυπουργό Παιδείας , Θρησκευμάτων και Αθλητισμού Κα Λυτρίβη Ιωάννα
- Γενικό Γραμματέα Πρωτοβάθμιας, Δευτεροβάθμιας Εκπαίδευσης και Ειδικής Αγωγής Κο Γιάννη Κατσαρό
- Περιφερειακό Διευθυντή Α/θμιας Β/θμιας Εκπ/σης Δυτικής Ελλάδος κ. Δελέγκο Νικόλαο
- Διευθυντή Β/θμιαςΕκπ/σης Ν. Αιτ/νίας κ. Καζαντζή Χρήστο.
- Αντιδήμαρχο Παιδείας, Πολιτισμού και Αθλητισμού Δήμου Αγρινίου κ. Ζαρκαβέλη Χρήστο
- Σχολική Επιτροπή Δευτεροβάθμιας Εκπαίδευσης Δήμου Αγρινίου
- ΟΛΜΕ
- Α ΕΛΜΕ Αιτωλ/νίας
- Β ΕΛΜΕ Αιτωλ/νίας
- Μουσικό Σχολείο Αγρινίου
- Ένωση Γονέων και Κηδεμόνων Δημοσίων Σχολείων Δήμου Αγρινίου
- Γονείς και Κηδεμόνες Μουσικού Σχολείου Αγρινίου
- ΜΜΕ
1 Σχόλιο
Δεν προλαβαίνει ο υπουργός. Προέχει η ολοκλήρωση της ψηφιακής διακυβέρνησης. Φουλ για ηλεκτρονική σκλαβιά