Η Παρί Σεν Ζερμέν κατέκτησε για δεύτερη σερί σεζόν το Champions League, επικρατώντας της Άρσεναλ στα πέναλτι. Οι Παριζιάνοι δέχθηκαν τα συγχαρητήρια από τον… Πανθρακικό.
Η ομάδα της Κομοτηνής, η οποία τη νέα σεζόν θα αγωνίζεται στη Super League 2, συνεχάρη την ομάδα του Λουίς Ενρίκε και ζήτησε… ρεβάνς.
Ο λόγος; Οι δύο ομάδες έχουν αναμετρηθεί μόλις μια φορά στο παρελθόν, σε φιλική αναμέτρηση τον Ιούλιο του 2009, η οποία ήρθε ισόπαλη 1-1.
«Συγχαρητήρια PSG – Paris Saint-Germain για την κατάκτηση του Champions League. Θα χαρούμε να σας αντιμετωπίσουμε ξανά στο μέλλον, για να δούμε αν θα καταφέρετε επιτέλους να μας νικήσετε», αναφέρει η ομάδα της Κομοτηνής στην ανάρτησή της.









