Από την αρμόδια υπηρεσία του ΔΕΔΔΗΕ ανακοινώθηκαν τα εξής:
Λόγω έργων στον Υποσταθμό Αμφιλοχίας από συνεργεία του ΑΔΜΗΕ στις 15-05-2026 θα προκύπτουν ολιγόλεπτες διακοπές τις πρωινές & απογευματινές ώρες στους Δήμους Αμφιλοχίας, Ξηρομέρου & Ακτίου-Βόνιτσας.
Η επανατροφοδότηση θα γίνει χωρίς προειδοποίηση και μπορεί να γίνει πριν την προβλεπόμενη ώρα, γι’ αυτό λοιπόν οι εγκαταστάσεις και τα δίκτυα θα πρέπει να θεωρούνται ότι βρίσκονται συνέχεια υπό τάση.
Για λόγους ασφαλείας απαγορεύεται η προσέγγιση στους αγωγούς ή σε άλλα στοιχεία , έστω και αν βρίσκονται στο έδαφος.
Περισσότερες πληροφορίες για τις περιοχές διακοπής στο site www.deddie.gr.
Η ΔΕΔΔΗΕ Α.Ε. είναι η θυγατρική εταιρία της ΔΕΗ Α.Ε. που διαχειρίζεται το Ελληνικό Δίκτυο Διανομής Ηλεκτρικής Ενέργειας.









