Το σημερινό σημείωμα θα είναι σύντομο και περιεκτικό, δεν χρειάζεται να βερμπαλίζουμε. Άλλωστε οι νικητές στην κοινωνία είναι δεδομένοι και τα ερωτήματα που ακολουθούν και στα σχολεία είναι ρητορικά, σχεδόν για ακαδημαϊκούς λόγους. Καλό είναι να σκεφτεί κάποιος το πώς περιθωριοποιούνται τα παιδιά που διαφοροποιούνται, τα παιδιά που οι γονείς τους έκαναν το λάθος να απορήσουν, να ρωτήσουν, να διαφωνήσουν.
Ερωτήσεις λοιπόν: ξέρει όλη η κοινωνία ότι Δευτέρα ή/και Τρίτη τα σχολεία θα καταληφθούν από κάποιους, ναι ή όχι; Κάνουν κάτι οι αρχές, οι γονείς και η εκπαιδευτική κοινότητα αφού έχει σχεδόν προαναγγελθεί το γεγονός της κατάληψης μέσω κάποιων σέρβερ;
Θα πάνε όλοι τη Δευτέρα στο σχολείο παίζοντας θέατρο και καμώνοντας ότι δεν συμβαίνει τίποτε; Ποιοι είναι αυτοί που δίνουν το σύνθημα για κλειστά σχολεία και από ποιον δίαυλο; Πού βρίσκεται αυτός ο ένας(αρ.1) που συντονίζει το θέμα πανελλαδικά; Και ποια παιδιά είναι αυτά που στην τρίτη τάξη του Γυμνασίου, για παράδειγμα, μπορούν να κλείσουν το σχολείο και οι καθηγητές να κάνουν πως δεν άκουσαν, δεν είδαν, δεν ξέρουν;
Είναι 2-3 σε κάθε σχολείο; Είναι παραπάνω; (σημ: δεν ξέρω ποιο είναι το χειρότερο, δυο τρία παιδιά σε κάθε σχολείο να του βάζουν λουκέτο ή το να υπακούουν πολλά παιδιά στο κάλεσμα κάποιου που δεν τον ξέρουν, είτε για τον χαβαλέ είτε γιατί μερικές ιδέες δεν σηκώνουν κουβέντα και αντίρρηση πλέον στα σχολεία). Τι ακριβώς πιστεύουν; Πόση εξουσία έχουν το απόγευμα στην πλατεία και στην καφετέρια όταν μπορούν να κλείνουν τα σχολεία μιας πόλης 70.000 κατοίκων ή μιας ολόκληρης χώρας;
Και το σημαντικότερο: πότε θα πούμε δυνατά και καθαρά ότι αυτά είναι μαθήματα ολοκληρωτισμού; Ότι τα παιδιά μαθαίνουν έτσι να επιβάλλουν εξουσία, ακριβώς σαν αυτή που τους λένε οι ινστρούχτορές τους ότι πολεμούν;
Γ.Σ.
3 Σχόλια
Προτίστως κατά την γνώμη μου φταίμε εμείς. Κατά τον λαό και οι άρχοντες!!
Η κοινωνία, ο κόσμος εδώ και αρκετές πλέον δεκαετίες έμαθε να ζεί σε ένα περίεργο καθεστώς. Βασικά να κάνει ο καθένας σχεδόν ότι θέλει και να μη δίνει λόγο πουθενά. Αυτό δε, έχει επεκταθεί και σε πάρα πολλές παράνομες πράξεις (κατά τον ποινικό κώδικα, επίσημα χαρακτηρισμένες παρανομίες) και όπως λέμε δεν τρέχει τίποτα. Σε πάρα πολλές περιπτώσεις δεν τρέχει απολύτως τίποτα!!!
Πολλά μπορούνε να γραφούν για όσα γίνοντε. Η νεολαία είναι το αύριο και έχει το χαρακτηριστικό να διαπλάθεται σχετικά εύκολα. Και πολύ εύκολα μάλιστα αν οι γονείς δεν δώσουν πολύ βάση σε πολλά πράγματα και πώς να γίνουν όλα αυτά. (δεν γνωρίζω πόσοι, απο όσους διαβάσουν αυτά που γράφω, πόσοι γνωρίζετε οικογένειες να περνάνε δραματικά απο ζωηρά παιδιά, αγόρια και κορίτσια και ονοών νοείτω………).
Λίγο παρανομία που μας ανεβάζει στροφές και αδρεναλίνη, λίγο η μάλλον αρκετή τεμπελοτοίηση με φραππέ, λίγο η έλλειψη αξιολόγησης (όλοι περνάνε την τάξη), ποιό πάνω οι φοιτητές συνδικαλίζονται και οι καθηγητές που τους διδάσκουν συνδικαλισμό κάθονται προσοχή………. Μετά έρχεται η πτώση και να κοιτάμε για κάποιον διορισμό να βολευτούμε γαι το υπόλοιπο της ζωής μας μέχρι να γίνουμε νέοι συνταξιούχοι (όλο αναπροσαρμόζουν τα όρια και όλοι βγαίνουν στα 50!!). Και μετά πηγαίνεις σε γιατρό και ψάχνεις να δείς σε ποιό ξένο πανεπιστήμιο έχει σπουδάσει (αν δεν έχει και μαιμού πτυχίο τελικά. Στο internet πουλάνε όσα θέλεις και ο Γαβρόγλου θα έκανε ημερίδα εναντόν της αντιγραφής όταν στο πανεπιστήμιο της Πάτρας πέρισυ πιάσανε 100++ φοιτητές που είχανε καταθέσει την ίδια πτυχιακή εργασία, προφανέστατα αγορασμένη απο κάπου εκεί γύρω!! Και δεν τους κάνανε τίποτα βέβαια).
Αργίες, απεργίες, στάσεις εργασίας, 2-3 μήνες το καλοκαίρι να πέφτουν οι ρυθμοί και να πάρουμε άδειες μακρά διαρκείας και πολλά ακόμα. Η αλήθεια είναι πικρή όμως ενώ το χαίδεμα των αυτιών και η τεμπελιά είναι ευπρόσδεκτα, και με την μεγάλη διάβρωση που έχει γίνει μάλλον αρέσουν πλέον σε όλους μας.
Πολλά πλέον τα θέματα, πάρα πολλά και οι λύσεις δύσκολες και μεγάλη απροθυμία. Μα νομίζω δεν το θέλει και ο κόσμος να αλλάξει κάτι, βολευτήκανε, συνηθίσανε, ευήκοοι υπήκοοι.
Δυστυχώς τα κακώς κείμενα θα διορθωθούν η με πόλεμο η με εθνικη καταστροφή η σε ποιό μοντέρνα εκδοχή με πλήρη χρεοκωπεία ενδεχόμενο απο το οποίο δεν βλέπω έχουμε ξεφύγει καθόλου, το πάνε με έξυπνους τρόπους πίσω πίσω γιατί στην ΕΕ υπάρχει μοντέρνο ρουσφέτι με τις μεγάλες θέσεις………….να με ψηφίσει η Ελλάδα για την μεγάλη θέση και εγώ θα της πάω τις υποχρεώσεις 5-6 χρόνια ποιό πίσω και βλέπουμε και ξαναβλέπουμε……..
Καλό απόγευμα.
Σωστα τα λες 17/09/2018 at 4:07 ΜΜ αλλα φταίνε και οι λαόζωντες τα γνωστά λαμογια της πολιτειας που τους ψηφισε ο ΛΑΟΣ και βρωμανε λαό ολοι τους.
Αυτά συνέβησαν στο πανεπιστήμιο της Πάτρας, όπου οι 106 φερέλπιδες κατά τα άλλα νέοι συνελήφθησαν να έχουν αντιγράψει την ίδια εργασία. Δεν μπήκαν καν στον κόπο να βρουν… άλλη από τις τόσες που κυκλοφορούν στο διαδίκτυο. Η εργασία κατατέθηκε στο μάθημα “Δυναμικά μαθηματικά Υποδείγματα” στο τμήμα Διοίκησης Επιχειρήσεων.
Η αντιγραφή όμως έγινε αντιληπτή και η γενική συνέλευση του τμήματος αποφάσισε να τους τιμωρήσει αποκλείοντας τους από την εξεταστική του Σεπτεμβρίου.
Στη συνέλευση που έγινε η ΔΑΠ-ΝΔΦΚ τάχθηκε κατά της απόφασς, όπως το ίδιο έγινε, σύμφωνα με πληροφορίες, με την ΠΑΣΠ. Ωστόσο, η ΔΑΠ προχώρησε ένα βήμα παρακάτω. Ζήτησε με ανακοίνωση την άρση της ποινής, διότι, όπως έγραψε στην ανακοίνωσή της, “σε περίοδο βαθιάς κρίσης, η απαγόρευση συμμετοχής φοιτητών στην επαναληπτική εξεταστική του Σεπτεμβρίου αποτελεί ακραία κίνηση, η οποία θα έχει τραγικές συνέπειες για την ομαλή συνέχεια των σπουδών των παραπάνω φοιτητών”.
Σύμφωνα με πηγές από τη γαλάζια παράταξη, η ΔΑΠ ζήτησε οι 106 να αποκλειστούν μόνο από το συγκεκριμένο μάθημα κι όχι από όλα.