Ανύπαρκτος είναι ο κομματικός μηχανισμός της Νέας Δημοκρατίας στην Αιτωλοακαρνανία εδώ και πολλά χρόνια.
Καμία παρέμβαση, καμία παρουσία, το πολύ-πολύ καμία κοπή πίτας. Ανακοίνωση από κομματική οργάνωση έχει μήνες να έρθει στα μέσα ενημέρωσης. Ούτε λόγος για διεκδικητική διάθεση.
Επί της ουσίας οι οργανώσεις έχουν καπελωθεί από τους προσωπικούς μηχανισμούς των βουλευτών.
Πολλοί λένε πως είναι καλύτερο να κλείσουν αλλά αυτό δεν θα συμβεί βέβαια. Αντιθέτως προγραμματίζονται εσωκομματικές εκλογές την Κυριακή 23 Νοεμβρίου 2025.
Θα αναδειχθούν οι Προέδροι ΔΕΕΠ και ΔΗΜΤΟ, τα μέλη των Διοικητικών Συμβουλίων των κομματικών οργανώσεων και οι σύνεδροι για το προσεχές Συνέδριο της Νέας Δημοκρατίας. Τότε θα… εμφανιστούν ξανά τα πρόσωπα του αόρατου κομματικού μηχανισμού.









